analytics

donderdag 30 september 2021

elke donderdag een kerstkaart - kerst stokstaartjes

Dag bloggers,

Tja... het aftellen is begonnen... Na al die weken komt het einde van de beestjeskaarten bijna in zicht... Met deze bij, nog 3 te gaan... Gelukkig komt er nog een nieuwe uitdaging tussen en kunnen we het einde nog even uitstellen... 

Deze vind ik zelf wel super... De stokstaartjes, ik zie ze zo graag bezig in de zoo... Maar zoon Yannick die er toch wel veel van weet, wist me te zeggen dat er in Antwerpen naast de echte stokstaartjes, die Mangoest heten, ook nog Vosmangoestjes zitten... Die lijken op stokstaartjes maar zijn wat roder... En er bestaan ook Zebramangoesten en dwergmangoesten... En zo leren we elke keer nog wat bij... Je moet het maar even googelen, heeft Yannick voor mij ook net gedaan... 
Deze zijn alvast hun kerstboom aan het opzetten... Moet kunnen na mijn Sinterklaaskaart van gisteren hé? 

Papier: Bazzil en Action
Kerstboom en stokstaartjes: Marianne Design



16 opmerkingen:

Nynke zei

Je kunt niet vroeg genoeg beginnen met het versieren van de kerstboom hoor. Je kaart is superleuk geworden!
Groetnis Nynke

Annemarie en Merit zei

ja de stokstaartjes zijn altijd van die leuke drukke bezige diertje, grappig om naar te kijken...je kaart is ook heel leuk geworden.
Gezellig dat je er weer bij bent vandaag met een kerstkaart bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een superleuk kaartje met de leuke stokstaartjes ze zijn er maar druk mee met alle versieringen
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Leuk die stokstaartjes op je kerstkaart en ik heb dus vandaag ook weer wat geleerd!
groetjes, Caroline

!neke zei

Helemaal leuk !!!
Lekker fleurig ook !
Groeten Ineke
DT 52 WTC

Marijke zei

Ook deze weer helemaal leuk! Ik vind die stokstaartjes toch al aandoenlijk, dus met een kerstmuts op zijn ze heel aantrekkelijk! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Jantine zei

Wat jammer dat je ZOOkaartjes bijna op zijn, Nancy, ik geniet er van. Deze met de stokstaartjes is ook weer top.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Diny zei

wat een leuke kaart Nancy....mooi gedaan met de stokstaartjes!
Groetjes Diny

marian zei

Ook deze is weer super leuk van de stokstaartjes. En het is ook nog leerzaam niet waar?
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een schattige kaart, ik vind die stokstaartjes zo koddig hihi. Het ruitjespapier geeft er meteen een kerstsfeer aan ( de kerstboom ook natuurlijk duh).
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Nancy.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Claudia's kaartjes zei

Wauw!!! Dit ziet er echt onwijs leuk uit. Kei gaaf gemaakt!!!
Beautiful card, really awesome!!!
grtjs Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke kerstkaart met de stokpaardjes Nancy.
Ze zijn zo schattig!
Groetjes Antje

Rosina zei

Leuk kerstkaartje met die schattige stokstaartjes Nancy...weer KNAP gedaan!!
groetjes Rosina
DT52WTC

GerJanne zei

Heel leuk dit kaartje! De stokstaartjes zijn ook geweldig.
Mooi ruitje er achter, staat zo gezellig...

Kaartenkraam zei

Och wat is deze kaart ook weer leuk! Stokstaartjes zijn zulke leuke beestjes.
Wat jammer dat de serie bijna ten einde is want ik vind ze super leuk!

groetjes van Ank

Marjolein zei

Goh, dat wist ik niet, dat er zoveel verschillende soorten zijn. Leuk om te weten. Je kaartje is erg leuk! Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen ;) Groetjes Marjolein