analytics

maandag 20 september 2021

Party voor Danielle en Stefaan

Dag bloggers,

Voila, mijn verjaardags-weekend zit er op... Het was gezellig maar toch een beetje raar ook... Doordat we op weekend vertrokken, heb ik ook enkel mijn kinderen gezien... dus moeten we dat snel goed maken met familie en enkele vriendinnen... Dat weekendje was oorspronkelijk niet zo gepland. Eigenlijk was het nog steeds ter vervanging van het weekend dat Laura gepland had vorig jaar in april om haar verjaardag te vieren. Door alles wat er afgelopen jaar aan de gang was, hebben we het 4 keer moeten uitstellen... 
En dit is dan ook de reden dat ik dit jaar Nijkerk gemist heb... Ook dat was uitgesteld en viel nu net samen met ons familieweekend... 
Ach ja, vanaf nu zal het hopelijk terug normaal gaan en kunnen we alles beter inplannen... 

Ik heb toch weer de volle '4'! verjaardagskaarten ontvangen (waarvan er ééntje was van het vakantiedorp waar we verbleven). OK, ik moet bekennen dat ik ook regelmatig 'te laat' ben met het versturen van kaarten. Maar veel mensen zeggen mij dat ze niet durven om mij een kaart te geven omdat ik ze zelf maak en dat niet kunnen overtreffen... Stiekem vind ik dat toch een beetje jammer... En de afgelopen jaren heb ik ook gemerkt dat 'zelfgemaakte kaarten' niet altijd aankomen... Jammer voor wie ze maakte, maar zeker jammer omdat ik ze niet kreeg... 

Vandaag heb ik een hele leuke kaart voor jullie. Ik heb er althans van genoten om ze te maken... En dit naar het voorbeeld van de uitnodiging voor het feestje dat Stefaan en Danielle deden voor hun uitgestelde verjaardag...  Dochter Caroline mocht daar naartoe en zelfs haar kado paste bij de kaart... 

Papier: Bazzil
Fotokader: Marianne Design
Cijfers en letters: Die Namics








2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Allereerst nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag 🥳.
Prachtige kaart maakte je mooi in deze tinten. Ook je box kaartje is schattig! Fijne dag vandaag xx

Monique zei

Hopelijk heb je mijn kaartje ontvangen!!!