analytics

donderdag 16 september 2021

elke donderdag een kerstkaart - kerst commodoveraan

Dag bloggers,

Ik had er nog nooit van gehoord, een commodoveraan... Maar ook de afdeling reptielen van de zoo van Antwerpen kreeg een kerstkaart van Yannick... En ik kreeg de vraag van hem om een reptiel te maken. Toen hij in mijn map van Marianne Design aan het kijken was, vond hij dat de dino daar wel op leek... Op voorwaarde dat ik hem schubben kon geven. En ik had wel een embossingmal die daarvoor kon zorgen... En zo ontstond ook deze 'beetje rare' kerstkaart met een commodoveraan... 
Yannick tevreden, verzorgers tevreden... En dat was toch het doel van deze serie...

Papier: Bazzil en Action
Veraan/dino: Marianne Design
Halve cirkel snijmal: Die Namics


Ik ben het beestje toch eens gaan opzoeken en hier is hij dan: de commodoveraan... 
Zo kennen jullie hem ook meteen...



15 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super goed gelukt Nancy! Fijne dag xx

Nancy Soetaert zei

Super leerrijk en mooi vandaag...
Groetjes
Nancy 52WTC

Caroline Cards zei

Een leuke kaart met mooi papier en de dino kan heel goed als commodoveraan!
groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

wat goed verzonnen, ik vind het een pracht exemplaar, zeker met die schubben..
leuke serie..
Gezellig dat je er bij bent vandaag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een gaaf kaartje had er wel van gehoord en gezien op tv hele enge beesten vind ik maar ja die moeten er ook zijn
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Geweldig opgelost zo met die schubben is echt een commodovaraan!

groetjes van Ank

Marijke zei

Een leuk kaartje weer. En maar goed dat er een foto bij staat want k zou ook niet weten wat een commandoveraan was! Maar nu weten we het! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel goed gelukt en creatief bedacht Nancy.
Leuke kerstkaart met mooi dessin-papier ook.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marian zei

Ook voor dit dier heb je een leuke kerstkaart kunnen maken. Geweldig weer hoor.
Groetjes van Marian.

Antjes kaartcreaties zei

Wat een leuke kaart met de commodovaraan Nancy.
Leuk hoe je het probleem rond de 'schubben' hebt opgelost.
De kerstmuts maakt hem iets toegankelijker.......... denk ik ...
Groetjes Antje

Ina ( Frysk Famke ) zei

Gaaf Nancy

Iedereen blij en ik/Wij mogen mee genieten
van deze prachtige kaart

Colien zei

Heel gaaf kerstkaartje, erg mooi gemaakt!
Gezellig dat je er bij bent in week 37.
Wel grappig dat wij in Nederland komodovaraan schrijven, toch weer nét anders, haha.
grtz Colien [52WTC]

karin zei

Wat een leuk idee om een malletje van een dino schubben te geven op die manier 🙂 echt leuk gemaakt je kaartje!
Groetjes,
Karin

Jantine zei

Dit is wel een heel bijzondere, Nancy! Die kerstmuts maakt er nog een beetje een gezellig dier van, maar verder vind ik het toch een griezel. Ik kende de komodovaraan wel, heb m ook wel eens in het wild gezien. Niet mijn favoriete dier ;-)
Maar je kerstkaart is top!
Leuk dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

!neke zei

Super grappige kaart !!!
Groeten Ineke
DT 52 WTC