analytics

zaterdag 30 november 2019

rouwkaart voor baby

Dag bloggers,


Enkele maanden geleden mocht ik ook een hele mooie babykaart namaken. Er paste ook een stoeltje bij met de naam van de baby er op.

Drie maanden later kreeg ik een telefoontje van de besteller hiervan met de vraag om er niets over te posten... Het kindje is na een ingreep overleden en het zou te confronterend zijn voor de ouders om hiermee geconfronteerd te worden... Het koppel kent mij niet maar ze zouden door googlefuncties toch misschien iets te zien krijgen. Zonde want het was echt een mooi project... Maar dat weegt niet op tegen het feit dat de ouders hun kindje verloren zijn.
Alle respect hiervoor. Nu kreeg ik de vraag om hiervoor een rouwkaart te maken...
Geen simpele opdracht en ik moet er altijd even over nadenken...

Dit bericht was voorgeprogrammeerd, de foto stond er nog niet bij...







2 opmerkingen:

GerJanne zei

Pffff, dat is moeilijk zeg! Ik ben benieuwd wat je zal maken!

Sarah zei

Ik was al komen kijken en vermoede al dat het voorgeprogrammeerd was. Ik heb er wel over zitten nadenken.
De kaart die er nu wel bij staat is mooi. Sereen, lief en betekenisvol.
Je hebt deze moeilijke opdracht tot een mooi einde gebracht. X