analytics

donderdag 14 november 2019

Ellys

Dag bloggers,

Even snel een kaartje posten voor ik de file induik... Mijn verlof zit er op... Deze week dus enkel vandaag gaan werken, benieuwd wat ik allemaal ga vinden na bijna 2 weken thuis geweest te zijn.
De afgelopen dagen hebben we volop kunnen genieten van baby Noah en grote zus Eva. Maar ik ben ook alweer volop bezig aan een volgend geboorteproject, het laatste voor dit jaar...

Hier zien jullie een kaartje voor baby Ellys, kleindkindje van een collega van Laura. Ik kreeg enkel een heel onduidelijke foto van een kopie van het originele kaartje, dus dat kan ik jullie niet tonen. De olifant op de geboortekaart was Dumbo maar die heb ik niet in mijn collectie (en na mijn 'Music for life-project van vorig jaar heb ik een hele hoop olifanten verzameld). Deze lijkt er wel het beste op...


3 opmerkingen:

Rosina zei

Heel mooi dit geboortekaartje Nancy...met een schattig olifantje erop...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

GerJanne zei

Snel en schattig!

Margo zei

Superschattig kaartje ! Hopelijk viel het vandaag wat mee !
Groetjes
Margo