analytics

vrijdag 22 november 2019

Basiel

Dag bloggers,

Dankjewel voor jullie leuke reacties op mijn kerstkaart van gisteren... Ik hoop dit weekend even tijd te kunnen maken om bij jullie langs te komen maar vandaag ben ik de hele dag op stap met vriendin, dochters en kleinkindjes...

Snel en blogberichtje want over een kwartiertje moet ik eerst nog bij de tandarts zijn...

Vrijdag is dikwijls baby-dag en hij was dan wel pas uitgerekend voor vorige week maar Basiel kwam al piepen op 23 oktober... Morgen wordt hij dus een maand.
Zijn mama was tot vorig jaar een hele toffe collega van mij en ik mocht voor hem de doopsuiker maken...

 


Weer netjes in bakjes mee naar de kliniek!


En ook voor Basiel een wimpel om boven zijn bedje te hangen...


4 opmerkingen:

Margo zei

Wat prachtig Nancy !
Geniet van je girls dagje vandaag !
Groetjes
Margo

Sarah zei

Zoveel nieuwe baby's waar jij je werk mee hebt. Mooi weer. Fijne dag. X

Angelique zei

Prachtige serie, heel chique in het grijs/wit. Je kerstkaart van gisteren is echt een schatje met de leuke kerstman. Ik hoop dat je genoten hebt vandaag.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Wat gaaf weer! Hoe doe je dat toch allemaal! Lijkt me echt en hele klus. Wel leuk, natuurlijk om te mogen maken.