analytics

donderdag 28 november 2019

52 weeks to Christmas - Rudolf

Dag bloggers,

Ik ben er dit jaar lang tussenuit geweest, maar sinds vorige week heb ik toch alweer 2 kerstkaarten gemaakt en gepost... Hier is nummer drie...

Toen ik deze snijmallen zag, wist ik meteen dat ik daar wel iets leuk mee kon maken. Deze kaart maakte ik voor het DT van 'in 't Woefke' van deze maand. Hij staat ook super op doosjes maar daar ben ik nog niet aan toe geraakt...  Bij de snijmalset van Rudolf, zit dan ook meteen de tekst-snijmal 'Kerst'. Leuk toch? En zo is er echt niet veel meer nodig om een leuke kaart te maken...

Papier: Bazzil en SEI
Rendier: Marianne Design
Tekst: Marianne Design


19 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende kaart Nancy, hij is zo vrolijk je rendier die heeft zin in kerst.
Groetjes, Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een superschattig kaartje met dat leuke rendier
groetjes ellen

Suzan zei

Superleuke kerstkaart Nancy! Ik ben ook helemaal weg van deze Rudolph!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Suzan zei

Ik ben ook volger van je geworden

GerJanne zei

Heel leuk kaartje heb je gemaakt Nancy! Dat rendiertje is ook tof! Ik twijfel nog, heb al zoveel.
Groetjes,
GerJanne

Eri zei

Leuke kaart met dit rendier en de grote "kerst" tekst.
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele leuke kerstkaart Nancy.
lieve groetjes Miranda

Caroline zei

wat een leuke kerstkaart en wow wat een leuke KKT ook, groetjes Caroline

Marijke zei

Een leuke kaart en deze Rudolf is ook een schatje! Je hebt zeker niet meer nodig voor een leuke en mooie kaart. fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

Jantine zei

Helemaal leuk, deze Rudolf! Gezellig kaartje!
Groetjes
Jantine

Rosina zei

Prachtig is je kerstkaartje met deze leuke Rudolph en die tekst is heel sierlijk erbij...

groetjes Rosina
DT 52 WTC

Nancy Soetaert zei

tof kerstkaartje!
Groetjes
Nancy DT 52WTC

Cinderella zei

Super cute deze kerstkaart

Liefs en Creatiefs
Cinderella
Xx

martina's kaartjes zei

een heel lief kaartje, mooi gemaakt
fijn dat je er deze week (weer) bij bent,
grtjs,martina DT 52 WTC
x

!neke zei

Super leuk kaartje !
Groeten Ineke
DT 52WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuk kaartje Nancy, Rudolf is echt heel mooi op je kaart.
bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

Annemarie en Merit zei

wat een schat van een kaartje met deze Rudolph..
leuk dat je meedoet met de uitdaging DIER op je kaart bij 52WTC.

Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC

marian zei

Heel erg schattig deze kerstkaart.
groetjes van Marian.

Colien zei

Mooie kaart, leuk met het rendier.
grtz Colien (52WTC)