analytics

woensdag 27 november 2019

Kleurenkaartenteam schakel 11 - olijfgroen en licht roze

Dag bloggers,

Wat gaat de tijd toch snel... We zijn weeral aan het einde van de maand en het is woensdag, dus hoog tijd om ons kleurenkaartenteamkaart te tonen... 

Kleuren deze maand zijn olijfgroen en licht roze... Niet meteen kerstkleuren maar ik maakte er toch al een kerstkaartje mee... Na mijn workshop van deze maand, is dit de eerste echte kerstkaart van dit jaar... Ik heb dus nog wat werk! Door alle geboorteprojecten heb ik er ook helemaal nog geen tijd en inspiratie voor gehad... 

Zij die mij kennen, zullen meteen zien dat deze kaart voor mij echt 'out of the box' is... Vrij klassiek en pastelkleuren... Niet mijn favoriete combo om een kaart te maken... Maar hé! Ik heb er van genoten en kwam er gisterenavond helemaal mee tot rust na een lange werkdag en een bezoek aan mijn mama in de kliniek... Even zen worden voor ik naar bed ging... 

Papier: Bazzil
Snijmallen kerstrozen: Memory Box
Snijmal tekst: Marianne Design


Ik hoop dat ik vanavond tijd heb om bij jullie langs te komen, anders zeker één  van de volgende dagen... 
We zijn met 29 deze maand! Altijd fijn als jullie bij iedereen een reactie achter laten... Hier een lijst met alle deelnemers: 


1.Chantal11.Laurespage21.Yvonne
2.Anita van Deur12.Rosina22.Crea Nancy
3.Ger Janne13.Caroline23.Annemarie en Merit
4.Colien14.Femminde24.! neke
5.Nancy- tisallemaalhandwerk15.els van herck25.Grietje Jansen
6.Nelleke16.Sarah - Syriandertje26.Claudia
7.Marfien17.Marijke27.ingrid
8.Gerrie18.nicole28.Ans S.
9.Martina's kaartjes19.Margo29.Petra
10.Margreet20.Jantine

23 opmerkingen:

Sarah zei

Inderdaad anders dan gewend, maar wel mooi en het leverde je een zen moment op , dus top! X

Jantine zei

Ook al is het anders dan anders, ik vind het een heel geslaagde kerstkaart in deze kleuren, Nancy! Mooi!
Groetjes
Jantine

Nancy Soetaert zei

Misschien niet jouw stijl maar wel een hele mooie kerstkaart voor het KKT.
Groetjes
Nancy

Anita van Deur zei

Hij is prachtig geworden, mooie bloemen verwerkt.
Groetjes, Anita

Annemarie en Merit zei

Schitterend, al is het misschien niet jouw stijl, je hebt er een prachtige kaart van gemaakt!!

liefs Annemarie en Merit

chantal zei

Out of the box maar wel een mooie kaart.
Hopelijk is je mama aan de beterhand?
Liefs Chantal

gerrie zei

Een prachtige kerstkaart vind ik het, zo mooi deze combinatie.
Groetjes, Gerrie.

Femminde zei

Wat een mooie kaart Nancy!! Fijn dat het kaarten maken jou zo lekker doet ontspannen. Nog van harte gefeliciteerd met je kleinzoon!!
Tot het volgende KKT!! Altijd weer een feestje.
Groeten van Femminde

Petra-loves-paper zei

een kaartje maken als zen project... twee vliegen in één klap, een heerlijk rustig momentje voor jezelf en alvast 1 mooie kerstkaart klaar! groetjes Petra

Margreet zei

Super toch om helemaal zen te worden van je eigengemaakte kaart. Hij is heel mooi geworden.
xxx Margreet

!neke zei

Prachtige kaart !!!

Nicole Parmentier zei

Ik vind het knap hoor, zo een bewerkelijk kaartje aan het einde van een lange dag. Hij is prachtig!!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een hele mooie kaart! Ik zou in eerste instantie bij deze kleuren niet aan een kerstkaart denken, maar het kan heel goed!

Marijke zei

Een mooie kaart en die bloem vind ik prachtig! Zeker niet aan de kerst gedacht met deze kleuren maar je ziet alles kan! Groetjes Marijke.

Rosina zei

Heel mooi dit kerstkaartje in deze kleuren Nancy...met een prachtige bloementoef erop

groetjes Rosina

Ans S. zei

Wat een geweldig mooie kerstkaart.

Groetjes Ans

GerJanne zei

Ook dit kun je best!! Heel mooi kaartje vind ik het! Snap wel wat je bedoelt, maar inderdaad, plezier hebben aan de hobby is het belangrijkste!

Marfien zei

schitterend kaartje, heel mooi in deze kleuren

Creatiels zei

Mooie kaart, ze maakt mij een beetje nostalgisch. Maar in deze periode van het jaar kan dat. Ook al is het niet meteen je ding, knap resultaat
Groetjes
Els

martina's kaartjes zei

een geslaagde kaart in de gevraagde kleuren, mooi gemaakt !
bedankt weer, dat je er deze maand bij was !
grtjs, martina
x

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie bloemen op je kerstkaartje Nancy, allemaal voor het KKT. Mooi om al die diversiteit te zien. Groetjes, Ingrid.

Margo zei

Ik vind het echt wel erg mooie bloemen ! De combo was dus niet zo moeilijk hehe en je werd er nog zen van ook :)
Groetjes
Margo

Nelleke zei

Een late reactie maar hier ben ik dan. Out of the box voor jou, toch mooi. Wat ben je toch een druk baasje, heb je wel tijd om te slapen? Haha.
Maar als ik dan jou berichtje van vanmorgen lees, wordt je wel even heel stil. En nog lastiger voor de kersverse oma. Groetjes, Nelleke