analytics

woensdag 6 november 2019

Jan 45 jaar - Rockabilly en surf

Dag bloggers,

Vandaag heb ik voor jullie een kaart waar ik toch super trots op ben. Ben er dan ook lang genoeg mee bezig geweest, maar het resultaat mag er zijn...
Enkele maanden geleden werd buurman Jan (van dochter Caroline) 40 jaar en hij deed een verjaardagsfeest in thema Rockabilly (nooit van gehoord) en Surf...
Of ik even snel een kaartje kon maken... Euh... Ah ja, er was wel een uitnodiging om inspiratie op te doen maar die was enkel elektronisch verstuurd... En er mocht een geldflapje op want Jan wou graag een centje...

En ja hoor, kaart kwam er en eerlijk... ben er ongelooflijk tevreden mee! Ik laat ze dan ook even langs alle kanten zien...
Ik maakte een Z-kaart zodat ik het ene thema vooraan en het andere thema op de binnenkant kon verwerken...






2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw Nancy, die is súpergaaf. Mooi model, toffe kleurencombinatie en heel gaaf uitgewerkt met de plaatjes en stansjes. Je hebt dat thema écht heel goed tot leven gebracht.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Je mag er met recht heel tevreden over zijn! Wat een gaaf kaartje is dit voor Jan. En zijn nam erop en de thema's zo mooi verwerkt. Echt super!