analytics

vrijdag 15 november 2019

Geboortekader voor Noah... en ook nog uitdeelkoekjes...

Dag bloggers,

Vorige vrijdag kregen jullie het hele geboortethema van Noah te zien. Als je 't gemist hebt, ga zeker nog even terug kijken hier...

Zondag was zijn naamfeest en daar hoorde natuurlijk ook nog een geboortekader bij... En dat die bij het geboortekaartje moet passen is super gemakkelijk als je zelf eerst die kaartjes ook maakte...



Eva ging deze week terug naar de crèche en nam een traktatie mee voor de andere kindjes. Tata Elise bakte koekjes om mee te nemen en vroeg of ik ze wou inpakken... Tja... uiteraard... 



En zo past alles weer mooi bij elkaar...


En dat bedankkaartje... da's eentje dat ik terug kreeg van dochter Caroline met een super lieve tekst in... Ze had me wijsgemaakt dat ze er 4 nodig had voor de verpleging en vroedvrouwen... 💕 Tja... (en die rare tekens hier achter krijg ik niet meer weg 😏 )<3 p="">

3 opmerkingen:

Margo zei

Wat superleuk die uitdeelzakjes en zo lief dat je ook een bedank kaartje kreeg !
Groetjes
Margo

Sarah zei

Lieve Nancy, wauw!
Maar eerst proficiat!
Ik loop wat achter, maar alles bekeken!
Zo knap! En vooral de samenwerking ( moet ook, want wat een werk ) en hoe alles samen past! En nu maar die kleine Noah vertroetelen! Ook zo lief dat Eva een poppenwagen met popje kreeg, perfecte moment. Geniet van deze mooie momenten. X

GerJanne zei

Wat een prachtig geheel! En de traktaties voor de crèche zijn geweldig! Leuk dat je zo'n mooie kaart kreeg ;-)
Hihihi.... daar zou ik ook ingetrapt zijn.