analytics

vrijdag 20 september 2019

yeeh, geslaagd

Dag bloggers,

Op vrijdag word ik altijd vrolijk wakker... werkweek zit er op, Eva is hier en dan is het altijd een me-dagje... ok, een we-dagje...
Meestal in mijn ateljee en dat zou geen kwaad kunnen want er ligt nog veel werk te wachten...
Maar vandaag gaan we op stap. Lekker dagje shoppen samen met mijn beste vriendin... We gaan onze verjaardag vieren...

Ondertussen gaat Amber al naar het middelbaar... Maar in juni was ze geslaagd in het 6de leerjaar en haar mama wou haar hiervoor een leuke kaart geven... En of ik die wou maken? Uiteraard...
Leuke letters, felle kleurtjes en heel veel diertjes voor deze dierenvriend... Mama tevreden, Amber fier... en terecht!!

Papier: Bazzil
Alfabet: Artemio
Stempels: Cats on Appletrees

¨


Fijn weekend allemaal!!

4 opmerkingen:

Jantine zei

Heel tof kaartje!
En veel plezier vandaag met shoppen.
Groetjes
Jantine

Nicole Parmentier zei

Leuke kaarten weer allemaal op je blog! Deze is zeker geslaagd(!!) met al die vrolijke kleuren en beesten!

GerJanne zei

Wat en supervrolijke kaart voor de geslaagde! Ik heb even wat gemist, maar nu ben ik er weer! Geniet van je weekend, het belooft heel mooi weer te worden.

Dora zei

Super leuke kaart. Die stempeltjes maken het zo vrolijk.