analytics

donderdag 5 september 2019

Audey op pensioen

Dag bloggers,

Wat was dat gisteren zeg? Ik heb er weer 2u en 10 minuten over gedaan om thuis te geraken... File op 3 km van mijn werk, dan nog eens bij werken op de A12 en dan nog een zwaar ongeluk op de Antwerpse ring... Soms heb ik het toch gehad met dat verkeer hoor! En zeker omdat ik 's avonds thuis nog voor ons theater moest werken, het is weer veel te laat geworden...

Vandaag een pensioenkaartje dat ik maakte voor een collega die voor de 2de keer op pensioen ging... Waarschijnlijk omdat hij 2 kaartjes wou... haha... na zijn pensioen is hij nog deeltijds terug komen werken als gepensionneerde maar nu is ook dat gedaan...

Het was zomer en goed weer... En de collega heeft altijd een boot gehad (dat wist ik niet toen ik de kaart maakte)... Hoop dat hij er blij mee was, heb hem niet meer gezien want hij werkte op een andere site dan ikzelf...

Papier: Bazzil en Action
Bootjes: Impression Obsession
Letters: Die Namics en merk onbekend
Golven: Die Namics



3 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Tof kaartje Nancy.
Niet te doen om zolang onderweg te zijn naar huis!
Fijne donderdag, hopelijk zonder filestress
Nancy

GerJanne zei

Heel leuk kaartje voor de nu echt gepensioneerde.
En sterkte met de files...zo balen als het zoveel tijd kost! Maar nu eerst je toffe weekend! Geniet ervan..

Dora zei

Tjonge wat balen met dat verkeer.
Prachtige kaart