analytics

woensdag 25 september 2019

Kleuirenkaartenteam schakel 9 - steenrood en okergeel

Dag bloggers,

Wat gebeurt er als je om 6u 's morgens rustig nog wat blogs zit te bekijken en dan snel even een berichtje wil plaatsen en je ontdekt dat het toch wél de laatste woensdag is en je nog geen kaart maakte? Ik dacht echt dat er nog een extra woensdag kwam deze maand... tja...
Dan duik je snel je ateljee in en vraagt je af wat je op 10 minuten nog kan maken... 
't is dus weer een verhuiskaartje geworden, dat lag het meest voor de hand... En er verhuizen deze maanden wel heel veel bekenden van ons... 

Snel plaatsen en dan de baan op... Tot straks voor een blogrondje... 


Gaan jullie ook bij alle anderen kijken? 

1.Crea Nancy12.Gerrie23.Annemarie en Merit
2.Sarah13.Claudia24.Linda T
3.Nelleke14.Epie25.Yvonne
4.Jantine15.els van herck26.Femminde
5.chantal16.Bep27.Colien
6.! neke17.Martina's kaartjes28.Karin
7.Caroline18.Laurespage29.Petra
8.Marfien19.Ger Janne30.Rosina
9.Margreet20.Nancy- tisallemaalhandwerk
10.nicole21.Marijke
11.Ans S.22.Marijke

19 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

presteerde jij niet het best onder druk ? hahahaha ! jammer dat het allemaal zo snel moet, maar het is weer een leuke kaart geworden in ieder geval,
bedankt voor je deelname (alweer) deze maand, fijn !
Nog een fijne dag,
grtjs, martina

Sarah zei

Dat is je toch maar gelukt! Ik ontdekte het gisteren en het was ook tussen de soep en de patatten!
Leuke kaart!

Annemarie en Merit zei

WOW jij presteert heel goed onder enorme druk..
Wat een gave kaart...10 minuten hoe doe je het.

liefs Annemarie en merit

chantal zei

OMG gauw effe voor je ga werken, adrenaline heb je dus nodig. Toffe kaart geworden
Liefs Chantal

Petra-loves-paper zei

's morgens om 6 uur presteer jij het om een kaartje te maken? Petje af hoor, ik doe het je niet na. Mooi KKT kaartje voor je verhuisvoorraadje,groetjes Petra

Colien zei

Dat deed je snel en goed: heel leuk kaartje!
grtz Colien

Marijke zei

Heel knap om zo vroeg al een kaartje in elkaar te zetten! Dan slaap ik nog hoor! Maar het is je goed gelukt!Een mooi verhuiskaartje. Groetjes Marijke.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Leuk kaartje Nancy en knap gedaan in zo'n korte tijd!

Femminde zei

Hoi Nancy,

Wat kan jij super snel kaartjes maken zeg?? En toch prima gelukt. Hopelijk de volgende keer minder stress.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

gerrie zei

Wat goed om onder grote druk nog zo'n leuke kaart te maken, echt tof met die stenen.
Groetjes Gerrie.

Jantine zei

Wauw! Maakte je dit op 10 minuten? Knap gedaan!!
En de tijd vliegt inderdaad.
Groetjes
Jantine

Ans S. zei

Leuke verhuiskaart en dat in 10 minuten.

Groetjes Ans

Marfien zei

Dat cement moeten de volgende bewoners maar snel van deze mooie stenen afhalen :-) leuke kaart Nancy

Creatiels zei

Ik draai me nog eens om in mijn bed op dat uur, maar ja ik hoef niet meer te gaan werken. Toch knap dat het je lukt om in 10min een kaart klaar te krijgen. Knap. Groetjes Els

Nelleke zei

Haha, ik zie het al voor mij hoe je bezig bent geweest. Dat wel heel snel gedaan. Het papier is ook al mooi van zich zelf en dan geel erbij. Goed gelukt hoor.
Toch en goed teken dat de tijd zo vliegt. Je verveelt je geloof ik niet..... Haha. Groetjes, Nelleke

Nancy Soetaert zei

Om 's morgens zo vroeg voor je werk aan de knutsel te gaan, amai!
Echt steenrood bij jou! Helemaal top!
Fijne dag
Nancy

GerJanne zei

Een dagje te laat, maar natuurlijk kom ik nog even kijken wat jij met de kleuren van het KKT gemaakt hebt. En jij hebt echte stenen! Super leuke kaart. Tot de volgende!

Margreet zei

Wat knap om in 10 minuten tijd zo'n geweldig leuke kaart te maken. Super!
xxx Margreet

Rosina zei

het is er niet aan te zien dat het een 'snel 'kaartje is geworden Nancy..leuk gedaan met die letters en die oude muur

groetjes Rosina