analytics

vrijdag 13 september 2019

herinneringskader van Zohra

Dag bloggers,

Een paar weken nadat mijn mama haar hondje had moeten laten inslapen, moest Laura met haar poes hetzelfde doen. Ze waren de beste maatjes want mijn mama woont op een gelijkvloers appartement en Laura woont net boven haar. Dus de poes kwam steeds via mijn mama's achterdeur naar binnen als ze op stap was geweest. Ze misten beiden hun grote vriend... Laura heeft ondertussen een nieuwe poes, 'Frits'... 'ne rosse'!
Mama is nog aan het twijfelen of ze nog terug een hond zal nemen...

Laura wou graag een kader met leuke foto's van Zohra. Ik maakte een afdruk van haar pootje dat er mee in mocht...
En bovenaan mochten het hartje en belletje dat aan haar bandje hingen...

Kader: Ikea
Cijfers en letters: Memory Box
Harten: X-Cut


6 opmerkingen:

Monique zei

Een prachtige herinnering! In kaders maken ben je een krak hoor!

GerJanne zei

Heel bijzonder om dat te maken, lijkt me! Mooie herinnering!

Jantine zei

Mooi, Nancy, bijzonder om je huisdier zo te kunnen gedenken.
Groetjes
Jantine

chantal zei

Wat een bijzonder aandenken.
Heel mooi
Liefs Chantal

martina's kaartjes zei

helemaal geslaagd en een mooie herinnering
fijn weekend,
grtjs,martina
x

Dora zei

Ziet er leuk uit.