analytics

dinsdag 17 september 2019

Jij bent jarig... ik ook! ;o)

Dag bloggers,

Jawadde... Ik heb vandaag een snipperdagje... Wou een keer uitslapen en was samen met manlief om 4u wakker... Ben er dan maar meteen in gevlogen. Een groot project staat ondertussen klaar om op te halen... Ben met de laatste details bezig. En straks ga ik dan verder met het volgende project... Leuk, dat wel... En vandaag een dagje filevrij, ook fijn zo in 't midden van de week...

We kunnen er niet om heen... 'in 't Woefke' is binnenkort jarig en alles draait daar rond het getal 30...
Maar vandaag ben ik zelf jarig en da's iets meer dan 30 - haha!!

Het DT werd dan ook gevraagd om deze maand kaarten te maken die in het teken staan van de 30ste verjaardag. En als Inge dat vraagt, dan doen we dat... Dus dit is mijn 2de 30-kaart...
Ik sneed een heleboel 30-jes en kleefde ze allemaal tegen elkaar op de kaart... Het lijkt wel geëmbost maar dat is het dus niet...

Papier: Bazzil en Jen Compen
Snijmal Jij - Marianne Design
Snijmal 30- Gummiapan




4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

Hela, verjaardagsvarkentje ! EEN HELE DIKKE PROFICIAT MET JE VERJAARDAG ! de zon is besteld, geniet er van,
grtjs,martina
x
en eh... leuke kaart trouwens =)

Jantine zei

Van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag! Fijne dag!
En wat een leuk effect, al die 30jes op de kaart.
Groetjes
Jantine

Sarah zei

Gefeliciteerd! Dat deed je zo netjes al die 30tjes. Tof. X

Crealin zei

Een dikke hieperdepiep voor jou! Geniet van je creatieve snipperdag ♡
Wat een toffe kaart heb je gemaakt voor Inge's feestdag!

Groetjes,

Lins x