analytics

donderdag 19 september 2019

bloemenkaarten

Dag bloggers,

Laatste werkdag vandaag en da's dik ok. Het was een drukke week en het verkeer wordt steeds erger...  Ik weet nu nooit vooraf wanneer ik thuis ga komen...
Vanavond geef ik nog een workshop en ik maakte er vanmorgen de voorbereidingen al voor...
Morgen een dagje op stap met mijn vriendin om onze verjaardag te vieren. Ik kijk er nu al naar uit!

Vandaag staan er verjaardagskaarten op het menu. Eerst hier op mijn blog en vanavond ook op de workshop. (maar die krijgen jullie later nog te zien)
Twee dezelfde kaarten, ééntje gepersonaliseerd en twee keer met een ander lintje... Mijn koper lint begint op te geraken... moet dringend op zoek naar nieuw...



1 opmerking:

Nancy Soetaert zei

Mooie kaartjes met die toffe bloemenmal.
Fijne donderdag
Nancy