analytics

woensdag 3 juli 2019

you're sweet

Dag bloggers,

Mijn werkdagje gisteren viel best mee... Ze hebben daar inderdaad een hele achterstand en kunnen best hulp gebruiken. En het fileleed was ook veel kleiner dan mijn andere werkdagen. Vandaag terug een 'normale' werkdag en morgen terug naar de haven... wordt vervolgd... Nu eerst zelf wat bijbenen vandaag... Na deze post ga ik snel vertrekken...

Voor het DT van 'in 't Woefke' maakten we in juni kaarten om geld of kadobonnen in te stoppen.
De inspiratie voor mijn 3de kaart bleef even weg, tot ik een fris ideetje kreeg...

Papier: Bazzil
Snijmallen: Lawn Fawn



4 opmerkingen:

Margo zei

Oh deze is echt superleuk zec !
Groetjes
Margo

GerJanne zei

Nou dit is superfris! Lekker, meloen!

Enny zei

Wat een toffe kaart, lekker meloen ! Groetjes, Enny

Ellen zei

Gaaf zeg, deze watermeloenkaart!