analytics

donderdag 25 juli 2019

happy birthday

Dag bloggers,

Goh, zit ik hier een half uur beneden met de deur open om wat koele lucht binnen te laten en heb ik al 10 muggenbeten minstens... Geef mij toch maar de herfst hoor, dan zijn al die vliegen en muggen verdwenen... En de hitte want dat is toch niet zo mijn ding...
Soit, we gaan niet zagen, er zijn nog altijd ergere dingen...

Terwijl ik hier zit te wachten op de komst van baby 1 ben ik al volop begonnen aan geboorteproject voor baby 2. En tussen deze en baby 3, is er sinds enkele dagen nog een kleiner project tussen gekomen. Dus baby 3 wordt baby 4... Kunnen jullie nog volgen? We blijven dus bezig hier...

Vandaag voor de eerste donderdag sinds lang geen kerstkaart want ik ben door mijn voorraad heen en heb dus geen tijd om tussendoor ook kerstkaarten te gaan maken. Trouwens, daar is het ook helemaal het weer niet voor...

Dus een verjaardagskaart die ik voor een man maakte, weet alleen niet meer voor wie... Dat gebeurt soms als je zo veel kaarten maakt...

Ik hield de kaart vrij strak...
Papier: Bazzil en Jen Compen
Kurk
Stempel en snijmal: Spellbinders
Touwtje uit voorraad


3 opmerkingen:

Marfien zei

Toffe kaart, mooi met het zwart bij de kurken

Mieke zei

Mooie mannenkaart, leuk die kurken! ♥

GerJanne zei

Ja die kurken zijn superleuk! Dus je kaart ook. En ik snap het niet meer met al die baby's maar dat zullen we vanzelf wel voorbij zien komen!