analytics

woensdag 31 juli 2019

Kleurenkaartenteam schakel 7 - koper en geoxideerd koper

Dag bloggers,

Jawadde... Het was even nadenken voor deze opdracht. En eens ze klaar was, kreeg ik ze maar moeilijk gefotografeerd... Op de tweede foto die een beetje overbelicht is, wordt het wel wat duidelijker...
Ik had net een troostkaartje nodig voor een vriendin, daarom werd het deze... 

Papier: Bazzil en Jen Compen
Stempel en snijmal: Marianne Design
embossingmal: Darisse
papier gekleurd met Twin color acrylverf



Ik ben echt wel benieuwd wat iedereen ervan gemaakt heeft en ga zeker mijn blogronde doen... Jullie ook? Hieronder alle deelnemers... 


1.Marfien8.Nancy-tisallemaalhandwerk15.els van herck
2.Ger Janne9.chantal16.Colien
3.! neke10.Nicole17.Petra
4.Jantine11.Rosina18.Crea Nancy
5.Martina's kaartjes12.Annemarie en Merit19.Marijke
6.Nelleke13.Caroline20.Margreet
7.Linda T14.Femminde21.Grietje Jansen

21 opmerkingen:

Sarah zei

Dat zal je vriendin steun geven. Mooi! Ik heb deze keer eens gepast....

Annemarie en Merit zei

was inderdaad geen gemakkelijke opdracht, maar dit kaartje is prachtig geworden, zal je vriendin goed doen..
Liefs Annemarie en Merit

Colien zei

Mooi kaartje lief gebaar! En het fotograferen valt inderdaad niet mee, waarschijnlijk is de kaart in het echt nóg mooier...
Grtz Colien

Nancy Soetaert zei

heel mooie kaart, zal je vriendin hopelijk deugd doen!
nancy

chantal zei

Een hele mooie kaart. Mooie tekst
Liefs Chantal

Jantine zei

Heel mooie kaart voor je vriendin, Nancy. Mooie achtergrond heb je gemaakt!
Groetjes,
Jantine

Margreet zei

Wat een prachtige kaart heb je ervan gemaakt voor je vriendin. Zal haar beslist goed doen.
xxx Margreet

Enny zei

Het is een prachtige kaart Nancy, maar zeker niet makkelijk om te fotograferen. Groetjes, Enny

Nelleke zei

Wat een mooie kleur oxide groen heb je gebruikt. Prachtig zo. Meer niet nodig. Groetjes Nelleke

Femminde zei

Mooi kaartje Nancy!! Deze zal je vriendin vast opbeuren.
In deze combi zo zie ik ook wel mooie kerstkaarten.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Marijke zei

Een mooi kaartje en mooi gedaan met die sterretjes en dat groen!Lieve tekst! Groetjes Marijke.

Marfien zei

Mooi en stijlvol, precies genoeg

Margo zei

Wat een prachtige kaart Nancy ! Heel mooi gedaan !
Groetjes
Margo

martina's kaartjes zei

helemaal leuk is deze uiteindelijk geworden ! en ook hier, een serieuze zoektocht werd het tussen alle papiertjes. maar kijk, het komt allemaal wel goed op het einde van de rit, een tof kaartje
fijn dat je er ondanks de vakantie en warmte weer bij bent !
grtjs,martina
x

!neke zei

Prachtige kaart geworden !!!!

Grietje Jansen zei

Wauw, de kleur lijkt net echt geoxideerd koper, bijzonder goed geslaagd kaartje.

Grietje

Creatiels zei

dat deze combinatie ook past bij droevige gelegenheden had ik niet gedacht, maar je kaartje is knap geworden.
bedankt voor je reactie op mijn blog.
groetjes
Els

Petra-loves-paper zei

Heel mooie ingetogen kkt kaart, super gedaan,groetjes Petra

Linda zei

Hoi Nancy,
Gave kaart heb je gemaakt.
Groetjes, Linda

GerJanne zei

Ik ben ook een dagje te laat. Maar natuurlijk sla ik je niet over. Je kaart is supermooi! Zeker geschikt voor ene troostkaart. De kleuren kunnen heel ingetogen zijn.

Nicole Parmentier zei

Een dagje te laat wegens werkzaamheden maar wat was ik benieuwd naar de uitwerkingen met deze kleuren! Jou troostkaartje is prachtig, mooi die sterretjes in de achtergrond, heel subtiel.