analytics

vrijdag 26 juli 2019

Diep in de zee...

Dag bloggers,

Was het 3u vanmorgen? of nog vroeger... Ik weet het niet maar ik heb al dik een lieter water op en het was lekker koel toen ik beneden kwam en de deuren hier allemaal open zette en de ventilator op... Gisteren ben ik bij de tv in slaap gevallen en dus lag ik vroeg in mijn bed. En vanmorgen had ik absoluut geen zin om al iets te doen, dus heb ik vanmorgen mijn tv-avondje van gisteren gehouden... haha!
Ondertussen ben ik gewassen en gestreken en klaar om aan deze dag te beginnen... Eerst even check-up bij de huisarts en daarna met Caroline op stap. Na de middag gaan we met Laura haar nieuwe poes halen... Uitstapje naar Nederland... Maar deze dagen zit ik maar al te graag in de auto, lekker met de airco op...

Vandaag krijgen jullie een zeeprojectje. Inge wou voor het DT van juli water zien op onze kaarten... En hier is dan mijn eerste kaart. Ben er wat te laat aan begonnen...

Papier: Bazzil en Galleria Papiru
Vissen en zeewier: Marianne Design
Golven-snijmal: Die Namics




3 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel leuk onderwaterkaartje! Model blijft ook super. En op plekken met airco is het heel goed uit te houden! Het eind is in zicht, maar het gaat wel langzaam zag ik, bij ons!

Sarah zei

Mooie kaart! Vandaag is er een briesje, heel aangenaam!

Jantine zei

Pfff. de morgenstond heeft goud in de mond, maar jij was wel heel vroeg...
Mooie zeekaart, heel erg leuk gedaan!
Groetjes
Jantine