analytics

vrijdag 19 juli 2019

Een kaart bij een pakje...

Dag bloggers,

... of een pakje bij een kaart... want ik maakte eerst een verjaardagskaart in vrolijke kleurtjes en pakte daarna het kado in dezelfde kleuren in...



Ik wil iedereen nog bedanken voor de leuke reacties op mijn kerstkaart van gisteren. Ik ben inderdaad helemaal nog niet toe aan het maken van kerstkaarten, dat doe ik pas in november. De kaarten die ik toonde waren dus uit mijn archief van eind vorig jaar... Maar doordat ik nu mijn eerste geboorteproject van dit jaar aan het afronden ben (ben nu echt bijna klaar) en er nog 2 volgen en ondertussen bestellingen en andere opdrachten blijven lopen, heb ik absoluut nog geen tijd voor kerstkaarten...
Vandaar... Moest het echt lukken om af en toe een kerstkaart te maken, dan zien jullie ze zeker verschijnen...

Vandaag is het onze laatste festivaldag en morgen gaan de oppaskindjes terug naar huis. Vannacht sliepen ze bij hun mama en papa wegens een rustdag gisteren. Vanmiddag ga ik van hen familiefoto's maken in hun dansoutfit en daarna komen ze terug mee naar hier. Straks is het dan de grote galavoorstelling en daarmee is het festival dan weer achter de rug. Ik ga alvast mijn verlofweek voor volgend jaar tijdig inplannen. Want vanaf dan heb ik er een festivalkindje bij want eind dit jaar krijgen Klaas en Marieke er een zusje bij... (wat meteen mijn 3de geboorteproject wordt) En hiermee heb ik dan een hele grote tip weggegeven! Zij dit de moeite deden om tot het einde te lezen weten dus al wat er nog aan gaat komen!

Fijn weekend allemaal!!

2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

hahaha, een pakje en een kaartje... dat kan je ook nog wekelijks lanceren misschien ?
een leuk kaartje is het geworden
grtjs,martina

GerJanne zei

HIhihi....leuk zeg, de kaart bij het pakje! En wat een boel bestellingen. En nog een geboorteproject. Ik vind het zo knap van je!