analytics

dinsdag 23 juli 2019

5 jaar getrouwd

Dag bloggers,

Een paar maanden geleden was dochter Caroline alweer 5 jaar getrouwd... Van mijn mama voor haar maakte ik een snel-klaar-kaartje...
En omdat hout op een kaart het altijd goed doet en ik nog een heleboel houten letters had liggen, werd het deze...

Papier: Bazzil en Action
Letters: gekregen...


Ik hoop dat jullie je de volgende dagen kunnen verkoelen... Ik heb een airco boven mijn buro die winterse temperaturen kan veroorzaken... Thuis zal het slapen met de ventilator aan zijn...

Nu moet ik snel vertrekken... één voordeel, weinig files deze week...
Tot morgen alweer!!

2 opmerkingen:

Enny zei

Een heel mooie kaart, tof met die letters ! Ja, "hou het koel" deze week... Groetjes, Enny

GerJanne zei

Ja en 5 jaar is een houten huwelijk! Wit je dat? Super!!