analytics

dinsdag 12 februari 2019

tweeling op komst...

Dag bloggers,

De kop is er af, dinsdag is meestal een drukke dag op de baan, dus op tijd vertrekken is de boodschap...

Even rondvragen: Wie van de Belgische blogsters kijkt er naar 'Blind getrouwd'? Gisteren was het de aflevering van Tim en Elke... Nu is Tim een gemeentegenoot van mij en als ik mij niet vergis, heeft hij vroeger even in ons theater meegedraaid. Zijn zus ken ik vrij goed, zij zat vroeger ook bij de jeugdwerking in ons theater en ze is de meter van één van mijn geboorteprojectjes ... Haar zie ik nog regelmatig... Ook de mama en de papa ken ik...
Hun start zag er alvast veelbelovend uit en ik vond het heel erg leuk hen te zien trouwen in het gemeentehuis waar wij zelf 9 jaar geleden getrouwd zijn... Dus nu is het elke maandag wel blij uitkijken naar de volgende afleveringen...
Dit geheel terzijde... haha...

Jullie krijgen van mij vandaag een zwangerschapskaartje...
De opdracht was: 'Wil je een kaartje maken voor mijn stiefdochter die zwanger is van een tweeling? Zij houdt van grijsblauw en goud...'
Voilà; klant vraagt, wij maken...
En omdat ik niet weet of het jongens en/of meisjes gaan worden, heb ik er ook maar wat roze op verwerkt...

Papier: Bazzil en Alexandra Renke
Stempel: Stamping Bella
ingekleurd met Copics
Letters: Memory Box
Lintje uit voorraad


5 opmerkingen:

Mariken zei

Supermooi kaartje! En goed plan, roze en blauw gebruiken! Werk ze vandaag.

Ellen zei

Mooi kaartje op aanvraag!

Enny zei

Een prachtige kaart, en altijd juist met de kleuren ! Groetjes, Enny

Angelique zei

Mooi en lief kaartje, mooie stempel en prachtig ingekleurd. Leuk dat Warre z'n geboortethema na een jaar weer terug komt. Ook van andere kindjes zie ik de naam regelmatig terugkomen, zo leuk.
lieve groetjes Angelique

GerJanne zei

Je kaartje is superleuk met deze afbeelding! Een Tweeling, blijft bijzonder!