analytics

vrijdag 15 februari 2019

Olifanten

Dag bloggers,

Zij die mijn blog volgen, weten dat ik de laatste maanden van vorig jaar nogal wat olifantenkaarten maakte... Ik heb er al een heleboel laten zien, en héél veel van die kaarten stonden al op mijn blog en kan je allemaal terugvinden op mijn olifantensite... 
Maar ik maakte ook nog een extra serie om een workshop in de klas van mijn dochter te gaan geven... 41 11-jarigen maakten ook een heleboel kaarten die ze dan op school verkochten ten voordele van Elephant-haven.
En deze voorbeelden toon ik jullie hier... Ik gebruikte goedkope snijmallen en goedkoop papier in vrolijke kleurtjes zodat ze mochten snijden, knippen, kleven naar believen... En ze waren super enthousiast! Spijtig dat ik door de GDPR van de workshop geen foto's mag tonen...











Fijn weekend allemaal! Ik geef straks een workshop bij 'in 't Woefke'... Eva gaat mee, dat wordt spannend!!

5 opmerkingen:

Sarah zei

Leuke reeks! Knutselen met kleintjes altijd spannend, maar wel tof en iedereen wordt daar Happy van!

Dora zei

Ze blijven leuk die olifantjes. Mooie serie gemaakt

GerJanne zei

Jeeeee, wat veel en ze zijn allemaal zo vrolijk van kleur!

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke kaarten!! Zijn deze door de kinderen gemaakt of zijn dit de voorbeeldkaarten? Hoe dan ook, ik vind ze prachtig!!

Enny zei

Wauw, nog een prachtige serie olifant-kaarten ! Groetjes, Enny