analytics

woensdag 13 februari 2019

Karen & Andy

Dag bloggers,

Wat een leuke reacties gisteren alweer... Ik hoop snel tijd te vinden om ook wat meer te bloggen. Helaas kan dit al een hele tijd niet meer tijdens mijn middagpauze...

Vandaag krijgen jullie een kaart te zien die ik maakte voor het huwelijk van Karen en Andy. Ik kreeg de trouwuitnodiging enkel op een gsm-scherm te zien en ik heb geen foto met beide kaarten samen. Spijtig dat ik ze niet kan laten zien want het was echt wel weer een leuke combo.
De cirkel die je ziet, is het logo dat in het klein op de uitnodiging stond... Helemaal juist in verhouding... De binnenkant is een geldgleufje en de pijl die terug komt op de uitnodiging...
Zwart op kraft, ik vind het toch altijd wel een leuke combo...

Papier: Bazzil
Letters: Die Namics
&: Memory Box
Cirkels: Crealies
Pijl: Die Namics
Tekst binnenkant:
Gleufje: SU



4 opmerkingen:

GerJanne zei

Oh dat is lastig, van 1 keer zien... Ik vraag dan altijd mij de foto door te sturen naar mijn GSM. Dan mail ik hem aan mijzelf en bewerk hem voor op het blog. Even wat werk, maar dan kun je ze beide laten zien. Hij is mooi geworden!

Enny zei

Weer heel tof gedaan Nancy, ja, met maar 1 keer zien, is dat niet zo eenvoudig. Groetjes, Enny

Mariken zei

Mooi en strak kaartje, tof!

martina's kaartjes zei

lekker strak, mooie kleurencombo
grtjs,martina
x