analytics

vrijdag 22 februari 2019

Chocolade-shoppen

Dag bloggers,

Het is 7u en ik heb de beneden al gepoetst. Zo blij alweer... Ik probeer dat nu steeds op vrijdagochtend te doen voor Eva wakker wordt. Dan kan ze lekker rondlopen zonder dat ze al te vuil wordt, haha!! Het motiveert me in elk geval om dit vol te houden dan kunnen we proper het weekend starten. Daarom ben ik ook wat later met mijn blogbericht...

Normaal ging ik met Eva vanmorgen ontbijten bij Ikea, samen met 2 collega's... De éne werkt nu bij een andere tak van ons bedrijf en we zien ons niet zo veel en de andere werd 3 jaar geleden verplicht op pensioen gestuurd, wat ze helemaal niet fijn vond. Daarom spreken we nu zo'n 4 keer per jaar af om samen iets te gaan eten. En omdat de eerste ook op vrijdag thuis is en ook haar kleindochter bij houdt, en omdat die binnenkort naar school gaat, gingen we vandaag naar Ikea... Leuk ook voor de kindjes om dan te spelen daar... Maar gisteren kreeg ik het spijtige bericht dat onze date niet kan doorgaan. Het nichtje van de collega is eergisteren plots overleden. Ze was pas 26, even oud als mijn jongste dochter... Ik was er niet goed van, en mijn gedachten zijn vandaag dan ook bij haar familie...


Voor 'in 't Woefke' maken we deze maand Chocoladekaarten en da's altijd leuk om te maken en te geven... Dat merkte ik gisterenavond nog op onze workshop... Dit is mijn 2de project en tevens ook de 2de kaart die mijn workshoppers gisteren maakten...

Wat de kaart zo leuk maakt? Ik kleurde ze in chocoladetinten die ook bij het designpapier matchten. Het lijkt wel een sepia-foto... En de binnenkant is zeker zo leuk als de buitenkant...

Papier: Bazzil en Maja Design
Stempelset: Arts Impression
ingekleurd met Copics
Snijmallen kaders: Die Namics



Wil je deze en de vorige chocoladekaart ook graag een keertje komen maken? Op vrijdag 1 maart kan dit om 13.30u bij 'in 't Woefke'. Inschrijven via mail (knop rechts boven) of telefonisch bij Inge van 'in 't Woefke'.

Fijn weekend allemaal!!

3 opmerkingen:

Jantine zei

Och, wat een akelig bericht, Nancy!
Dat houd je wel bezig, ja.
En voor 's morgens 7 uur al poetsen, ik doe het je niet na...
Je chocoladekaartje is geweldig!
Groeten,
Jantine

Dora zei

Prachtige kaart. Knap dat je zo vroeg begint met poetsen. En wat erg nieuws, veel te jong. Sterkte.

Ellen zei

Och wat een naar bericht! Daar word je toch helemaal akelig van. Onze zoon Tim had deze week ook al zo’n soort verhaal. De broer van een vriend van hem is overleden op 27-jarige leeftijd. Op de wintersport onder een treintje gekomen. Afschuwelijk!
Je kaartje is hartstikke leuk. En wat dapper dat je ‘s morgens al zo vroeg aan het poetsen bent. Geeft vast een goed gevoel.