analytics

vrijdag 8 februari 2019

Chocolat, it's a love thing..

Dag bloggers,

Vandaag toon ik jullie mijn eerste februari-project van 'in 't Woefke'... 
Terwijl ik dit doe, zit Eva op mijn schoot en ze wil mee typen, wat het niet gemakkelijk maakt!! Maar ik klaag niet, er zijn minder leuke dingen hé!

Thema van de maand februari: Chocolade...
Feestdag in de maand februari: Valentijn
ja, dan is de link snel gelegd hé?

Mijn recept voor Valentijn:
Voorbereiding:
Je gaat naar 'in 't Woefke' en haalt er de benodigdheden...

Ingredienten:
Papier: Bazzil, Kaiserkraft en Maja Design
Stempel: Arts impressions
ingekleurd met Copics
Letters: Memory Box
Snijmal rechthoek: CC Design

Samenstelling:
Voeg alle ingredienten bij elkaar en maak er een geweldige Valenijnskaart mee! Verras er achteraf iemand mee die je na aan het hart ligt.
Dat mag ook gewoon een lieve vriendin zijn hoor want Valentijn blijft het feest van de vriendschap!



Ik pobeer straks een blogrondje te maken!
Eerst de auto naar de garage brengen en dan heb ik huisarrest... 
De boven is al gepoetst, dus duik ik met Eva mijn ateljee is want poetsen in haar gezelschap lukt niet echt... De beneden doe ik wel als ze terug slaapt straks... (denk ik toch...) ;o)

Fijn weekend allemaal!

6 opmerkingen:

Sarah zei

Tof idee met die hagelslag!
Fijne dag!

Mariken zei

Wat een gezellig en leuk kaartje! Die hagelslag, wat een vondst!

Enny zei

Wat een prachtige kaart, supertof ! Ik denk dat Eva vlug in oma's voetsporen zal treden, en mee knutselen... :) Groetjes, Enny

Nicole Parmentier zei

Geniaal deze hagelslag shaker!!

Marfien zei

Sorry, ik loop een beetje achter, je hebt afgelopen week weer hele leuke kaartjes gemaakt en zo fietsen we samen naar dit bankje . . .
Heerlijk kaartje, ik ben dol op hagelslag

GerJanne zei

Wat een geweldige kaart! Enig die chocola als schudmateriaal! Hihihi... en dank je wel voor je mailtje.