analytics

donderdag 28 februari 2019

52 weeks to Christmas - Rudolf en co

Dag bloggers,

Leuk al die reacties op het KKT van gisteren. Ik kreeg ze zelfs allemaal nog niet gelezen. Gisterenavond moest ik nog weg en had geen tijd meer voor het KKT... Vanavond doe ik mijn blogrondje...

Vorige week kregen jullie 1 rendier te zien, vandaag zijn het er zelfs 3!
Hier is Rudolf met zijn vriendjes...

Papier: Bazzil
Rendier: Marianne
Embossingmal: Cuttlebug


Toen ik mijn kaart ging posten op de blog van 52 weeks to Christmas, zag ik dat de uitdaging van deze maand 'een kaart met zo veel mogelijk rood' is... Ik ga deze toch nog niet posten, ik ga de uitdaging aan om nog meer rood op mijn kaart te gebruiken... Benieuwd wat het wordt... 

18 opmerkingen:

chantal zei

Die is cute, al die rendieren zijn super
liefs Chantal

Jantine zei

Heel leuk, met al die rendieren die om het hoekje gluren.
Groetjes
Jantine

Epie zei

Mooi handwerk Nancy , ook al grappige Rudolfjes haha

Fijne dag en gezellig dat je weer meedoet by 52WTC Groetjes van Epie DT52WTC

Creaellenknutselsite zei

leuke kaart met de rendiertjes
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

wat een grappige koppie's zo overal...
Leuk dat je weer meedoet van de week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Enny zei

Wow, da's een heel toffe kaart met die rendieren ! Groetjes, Enny

Marijke zei

Wat een leuk kaartje met al die Rudolf vriendjes! Fijn dat je meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke.

marian zei

Ontzettend leuk dit kerstkaartje.
Groetjes van Marian.

Angelique zei

Echt een superleuke kaart, mooi gedaan. Een hele liefdevolle kaart voor het KKT.
lieve groetjes Angelique

Nicole Parmentier zei

Wat leuk deze kiekeboe-rendieren, vooral ook dat rode neusje!!

Caroline Cards zei

Super leuk met die vakjes!
groetjes, Caroline

Suzan zei

Prachtig kaartje Nancy met de rudolfjes...ben benieuwd wat je gaat maken voor de challenge!
Groetjes Suzan
DT 52 WTC

!neke zei

Wat is ie leuk !!!!!

groeten Ineke
DT 52 WTC

GerJanne zei

Hij is super gaaf! Die nieuwsgierige rendiertjes, enig!

Margreet zei

Wat een gaaf kaartje, Nancy!
xxx Margreet

martina's kaartjes zei

de eland blijft heel erg leuk ! mooi en lief kaartje, geslaagd
fijn dat je weer van de partij bent deze week,
grtjs,martina DT 52 WTC
x

Sarah zei

Deze is super leuk! Niet erg dat er geen kaartje voor mijn jarige was, ik snap de drukte... Ik bied het aan voor wie tijd heeft en zijn kaartjes graag een mooie bestemming geeft. Hier worden ze graag ontvangen, hangen een jaar op en dan verwerk ik ze in de fotoboeken...

Dora zei

Och dit is toch gewoon super leuk. Mooie kaart met die drie rendiertjes