analytics

woensdag 27 februari 2019

Kleurenkaartenteam 2019 - 2de schakel - goud en bordeaux

Dag bloggers,

Wat gaat het snel, gisterenavond heb ik nog snel mijn kaart gemaakt... Moest wel even zoeken naar bordeaux papier maar uiteindelijk vond ik nog enkele bladen, ze waren al wel wat verschenen aan de zijkanten, dus het was wat passen om er een mooi stuk uit te halen voor mijn kaart... haha!!

Nu was de uitdaging deze keer om zeker niet dezelfde kaart als Martina te maken! Want écht... vorige maand hadden we niks afgesproken en het was echt zo'n toeval dat we dezelfde kaart gemaakt hadden... 

Zaterdag waren we samen op stap en ik weet heel zeker dat zij deze snijmallen niet gekocht heeft, dus ging ik hier maar mee aan de slag... 

Ik heb de kaart een beetje schuin gefotografeerd omdat al dat goud te veel ging blinken als ik de foto gewoon langs voor nam. 

Papier: Bazzil
Snijmallen: Lawn Fawn 


Ik ben zo benieuwd wat jullie er allemaal van gemaakt hebben! Maar vanavond gaat het me niet lukken, ik moet nog weg. Morgenavond dan maar... Ik kom zeker nog bij iedereen langs!!

Gaan jullie ook een rondje maken? Hieronder staan alle deelnemers... 


1.Sarah11.Margreet21.Ineke
2.chantal12.Gerrie22.Annemarie en Merit
3.Jantine13.Colien23.Rhode
4.Ger Janne14.Crea Nancy24.Nicole
5.Nelleke15.Grietje's Kaartenhoekje25.Laurette
6.els van herck16.Marfien26.Nancy-tisallemaalhandwerk
7.Rosina17.Martina's kaartjes27.Ellen
8.Larissa18.Marijke28.Yvonne Spikmans - Van Bruggen
9.Ans S.19.Bep29.Grietje Jansen
10.Mariken20.Femminde

21 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

hahahaha, niet hetzelfde als jij ? dat is denk ik dé uitdaging voor ons dan, het papier is bijna hetzelfde...
leuk kaartje is het zo geworden, en inderdaad, deze malletjes heb ik niet, maar ik ken iemand die ze wel heeft hahahaha
bedankt weer voor je deelname deze maand ! op naar de volgende
uitdaging,
grtjs,martina
x

Creatiels zei

leuk gedaan, al die verschillende hartjes
en ja eenzelfde kaart als je vriending, kan al wel eens gebeuren, best wel grappig dat het op dezelfde dag was
groetjes
Els

Jantine zei

Goed excuus om je nieuwe mallen te gebruiken en zo zeker te weten dat je niet dezelfde kaart maakt 😃
Je kaart is heel erg leuk geworden, mooie mallen zijn dat.
Groetjes
Jantine

Nancy Soetaert zei

wat zijn dat leuke hartjesstansen! Tof kaartje!
Nancy

Annemarie en Merit zei

prachtig kaartje...
liefs Annemarie en Merit

Marfien zei

Tof Nancy, een echte hartjeskaart, amai, dit papier heb ik ook nog...

Mariken zei

Enig kaartje! Die stansjes zijn echt gaaf, tof resultaat!

Ellen zei

Wat een leuke kaart met al die gouden hartjes erop!

Rhodé zei

Leuk gedaan met die hartjes! Je bent niet de enige die er moeite mee had om het op de foto te zetten. Het is prachtig, maar spiegelt snel. Enfin, wij zien heus wel dat je een mooi kaartje gemaakt hebt!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Een 'schitterend' kaartje met het goud erop Nancy! Leuk ook de hartjes!

Nicole Parmentier zei

Wat lief al deze hartjes! Ze stralen ook echt in het goud, gaaf gedaan!

Marijke zei

Een mooi kaartje en mooi al die gouden hartjes! Groetjes Marijke.

Ans S. zei

Prachtige kaart met die mooie hartjes erop.

Groetjes Ans

Grietje zei

Prachtige kaart en we hebben toch altijd weer wat nieuws nodig toch?! Mooi excuus in ieder geval ;)

Groetjes Grietje

!neke zei

Geweldige kaart !

GerJanne zei

Heel anders dan Martina, deze keer! Gaaf zeg met al die hartjes! Het blingt lekker op je kaart!

Femminde zei

Wat een heerlijk bling bling kaartje. Mooi geworden!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

chantal zei

Mooie KKT kaart. Ja t zal alsmaar moeilijker worden om iets te maken wat Martina niet heeft zekers?
We geslaagd
Liefs Chantal

Margreet zei

Supermooi kaartje met al dat bling van de hartjes!
xxx Margreet

Sarah zei

Wat een mooie liefdevolle kaart! X

Nelleke zei

Nou ik heb nu mijn rondje voor het KKT. Wat een leuke combi he? Hihi en dat het papier verschoten is ( zo noemen wij dat) is wel herkenbaar hoor. Daarom moet het ook in de kast. Ik las net ook jou verhaal over Eva, wat een schatje zeg en wat heeft ze een stoer look. Groetjes, Nelleke