analytics

vrijdag 25 januari 2019

Loïc

Dag bloggers,

Het is altijd een uitdaging als ik een geboortekaartje krijg dat ik mag liften om dan aan de ouders te geven om hen te feliciteren.
Zo ook met het kaartje van Loïc.

Voor de juiste kleur van het papier ging ik naar in 't Woefke maar in de hele winkel was geen enkel blad dat de kleur benaderde.... Tot Maries in haar privé-collectie ging kijken. Trots kwam ze met een blad af dat helemaal 'boenk er op' was... Mercie Maries!!

Voor de kraanvogel deed ik dan weer beroep op dochter Caroline die best wel wat origami kent... zij maakte dit exemplaar voor mij.
Oh ja, klein detail, het zakje met touwtje in de snavel van de vogel maakte ik zelf... haha!!
En verder was het kinderspel hé... Dan was de kaart snel klaar!

Papier: Bazzil
Letters: Kaiser Kraft
Kraanvogel: gevouwd met gewoon copierpapier
Touwtjes uit voorraad (bij in 't Woefke te verkrijgen in meer dan 10 kleuren!)




Fijn weekend allemaal!

6 opmerkingen:

Sarah zei

Super leuk. Met wat hulp kunnen we elke klus aan! Leuke samenwerking!
O ja.. vorige week( of was het de week daarvoor ...) zat je kalender in de bus. Dank je wel! Hij is heel mooi! X

Enny zei

Wauw, da's prachtig gedaan, en een perfecte samenwerking, proficiat ! Groetjes, Enny

Angelique zei

Dat is teamwork met een mooi resultaat.
Leuke kerstkaart met de grappige kerstman erop.
lieve groetjes Angelique

!neke zei

Prachtig !

Nicole Parmentier zei

Wat een coole lift is dit! Echt teamwerk ;-)

Ellen zei

Hahaha, iedereen ingeschakeld en dat levert een heel bijzondere lift van het geboortekaartje op. Gaaf gedaan!