analytics

woensdag 9 januari 2019

2019, een heel jaar lang!

Dag bloggers,

Het kan nog net hé? De meesten zullen hem nu wel aangekregen hebben... Ik was ze al vroeg beginnen uitdelen, maar op 't laatst lagen er nog een aantal die dringend gebust of verstuurd moesten worden... En dat is nu gebeurd...

Dus hier is hij dan, de kalender voor 2019! En zo kunnen we weer een heel jaar verder...
Voor zij waarvan ik het adres niet heb, ik wens jullie ook dit jaar weer 365 super leuke dagen toe! Blijf vooral gezond en geniet van zo veel mooie dingen!

Papier: Bazzil en Jen Compen
Snijmal kader met afgeronde hoeken: Die Namics
Tekst: eigen stempel
Kalender


6 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

jaja, deze hangt hier ook nog lekker tussen de kaartjes te bengelen ! mooi mooi mooi, die kleurencombo helemaal toppie
grtjs,martina
x

Ellen zei

Helemaal blij met het mooie kalendertje dat ik ook dit jaar weer van jou gekregen heb! Mooie tekst ook. Eentje om te onthouden. Fijne dag!

Crealin zei

Mooi gedaan, kijk er steeds weer naar uit.

Enny zei

Jaaaa, ik heb je kaartje ook gekregen, hartelijk dank ! Ik hoop dat mijn "speciallekes" ook aangekomen zijn. Groetjes, Enny

GerJanne zei

Heel leuk! Ik had kalendertjes van 2018 en helaas weg moeten gooien, vergeten te gebruiken!

sanpiseth40 zei

Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
I love your page on your post.. That is so pretty..
ดูหนังออนไลน์