analytics

woensdag 2 januari 2019

2019

Dag bloggers,

Door omstandigheden heb ik een weekje niet geblogd... Daardoor heb ik het KKT gemist en ook de 52 weeks to Christmas...
Ik hoop dat jullie mij dit niet kwalijk nemen.

Maar het nieuwe jaar is gestart en we gaan er weer helemaal voor!
Daarom krijgen jullie van mij deze feestelijke nieuwjaarswens!

Papier: Bazzil
Draaikaart en tekst: Lawn Fawn
Label: Gummiapan


Ik wens alle bloggers een heel  fijn jaar toe met op de eerste plaats een goede gezondheid. Verder veel leuke familiemomenten en super veel creativiteit!

3 opmerkingen:

Ellen zei

Af en toe is dat best lekker, een week niet bloggen ;-) Maar gezellig dat je er vandaag weer bent. Met een 'schitterend' kaartje. Mooi hoor, al dat goud.
Heel veel geluk voor 2019!

Sarah zei

Bij jouw ook een gouden 2019!
Tof met het draaieffect!x

Enny zei

Wat een prachtige kaart ! Jij hebt het vorig jaar zo druk gehad, je mocht best eens een week "blog-verlof" nemen hoor! Ik heb van de week Sofie en Tony gezien op ATV !! Groetjes, Enny