analytics

donderdag 10 januari 2019

52 weeks to Christmas - vogelkerstbal

Dag bloggers,

We zijn weer vertrokken... Nu plaatste ik gisteren mijn nieuwjaarskaart, een dag te vroeg natuurlijk... Dat komt er van als je soms veel te vroeg wakker bent hé... Daarom maar een andere winterkaart vandaag...

Deze maakte ik tijdens mijn kerstateljeeweek omdat Laura nog eens 'iets' met de vogel van Marianne Design wou doen... Maar we hadden een probleem... Hebben de kenners onder jullie het al opgemerkt?

Papier: Bazzil en glitterpapier (in 't Woefke)
Snijmal ster: Marianne Design
Snijmal vogel: Marianne Design
Embossingmal sneeuw: Cuttlebug


De snijmal van de vleugel van de vogel was verdwenen... En zo heb ik een oplossing moeten zoeken met een andere snijmal. Weet eigenlijk al niet meer de welke... (denk van de eendenset) In elk geval, een week of 2 later bij het opruimen van mijn ateljee, heb ik de vleugel teruggevonden. Hij was uit het mapje gevallen en lag onderaan in de kast... Gelukkig! Het is mij al meermaals gebeurd dat oogjes of kleine onderedeeltjes verdwijnen bij het veelvuldig gebruiken ervan... En dan moet ik steeds creatief zijn en bij de andere beestjes naar een oplossing zoeken... 

14 opmerkingen:

Jantine zei

Heel mooie kaart en fijn dat je de originele vleugel terugvond, maar deze kan ook heel goed. Ik raak ook wel eens een oogje ofzo kwijt, pas nog van de toekan, ik snap het nog steeds niet, maar hij is nog niet gevonden.
Dit is in elk geval den mooie kaart.
Groetjes
Jantine

Caroline Cards zei

Heel leuke kaart! Probleem is goed opgelost zo!
groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

wat een lief kaartje met dit schattigge vogeltje erop, kreatief opgelost die vleugel.
Hou maar op hier ook weleens opzoek naar kleine onderdeeltjes,er zou een website moeten bestaan met allemaal onderdelen...zou denk ik goed lopen...

Bedankt voor je deelname aan 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

Mariken zei

Wat een liefie, dat vogeltje! Schattig kaartje!

Monique zei

Wat een mooie kaart! Het is wel heel herkenbaar, stansjes kwijtraken. Ik heb ze ook wel eens onder mijn stempelhulp zitten.
Dank je wel voor je deelname bij 52WTC.
Groetjes, Monique DT52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje is het geworden het vogeltje doet het goed op je kaart
groetjes elle

Enny zei

Een heel mooi kaartje, en ja, ik raak ook wel eens een onderdeeltje kwijt, maar wij, knutselaars, zijn vindingrijk hé ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Heel gaaf! EN deze vogel staat op mijn verlanglijstje...vind hem zo mooi!

Marijke zei

Een mooie ster en dat vogeltje is leuk! soms heb je dat wel eens denk je dat je een malletje kwijt bent en komt het later weer tevoorschijn! Komt me bekend voor! Groetjes Marijke.

marian zei

Een schattig kaartje, Het is ook een schattige vogel. En gelukkig heb je de vleugel weer gevonden. O, ja die hele kleine deeltjes, zijn soms zomaar verdwenen.
Groetjes van Marian.

Nancy Soetaert zei

tof idee om dat vogeltje op die ster te gebruiken.
Ik ben ook al heel wat onderdeeltjes van setjes mallen kwijt, soms kom ik nog wel eens iets tegen in een papierblokje, maar ik vrees dat die kleintjes ook wel eens tussen de restjes papier in de vuilbak verdwijnen...
fijne avond
nancy DT52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een lief vogeltje op je ster Nancy. Goed opgelost en fijn dat je de vleugel terugvond. Mooie kaart.
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

Mooi kerstkaartje weer Nancy....en gelukkig heb je het vleugelstansje weer gevonden...het kan gebeuren met van die kleine dingetjes ...

lieve groetjes
Rosina
DT 52 WTC

Angelique zei

Mooi kaartje, leuk de ster met het vogeltje erin. Gelukkig heb je het vleugeltje weer terug gevonden. Mooie sprankelende kalender met een mooie tekst.
lieve groetjes Angelique