analytics

donderdag 31 januari 2019

52 weeks to Christmas - Brring on the joy

Dag bloggers,

Wat was het gisteren weer fijn om al jullie reacties te lezen. Mijn blogrondje heb ik 's avonds goed kunnen afwerken... Wat leuk ook om al die verschillende kaarten te zien in de kleuren die Mariken (het blauw van vorige maand) en ikzelf hebben gekozen... Verschillend ja... buiten die van Martina en mezelf... Hoe zot kan het zijn? Zoals Nancy S schreef: "Jullie hebben maar een paar snijmallen hé?"... Wel... euh... we durven ze al niet meer te tellen... 
En dan, écht waar... zonder dat we het van elkaar wisten, maken we krak dezelfde kaart... met dat verschil dat Martina rondjes en ik sterretjes in 't goud gebruikten... straf toch? "Great minds, same thoughts"... of hoe zeggen ze dat? 

En voor zij die bezorgd waren... die massa sneeuw die voorspeld was, dat was om te lachen... Overdag een paar flauwe sneeuwbuitjes die meer ijswater waren en direct terug wegsmolten... Door de drukte die er vooraf aan gegeven was, was de helft van 't land thuis gebleven en was ik op de helft van de tijd 's avonds thuis... Zalig rijden was het! Maar toch bedankt voor jullie bezorgdheid... 

Vandaag toon ik jullie mijn laatste projectje van deze maand dat ik maakte voor 'in 't Woefke'. We werkten de hele maand rond wintersport dus de kaart is naar mijn mening winters genoeg om ook als leuke kerstkaart te dienen...

Ik mocht van Inge deze stempelset lenen... Door hem te gebruiken, vond ik hem zo leuk dat ik hem toch maar zelf aangeschaft heb... Eigenlijk staat er ook nog een kadootje, een kerstkrans en een lichtjesslinger op de set. Volgende kaart gebruik ik die er bij, da's nog meer kerst...

We kregen ook de opdracht om de nieuwe glitter-structuurpasta op een kaart te verwerken. Ik gebruikte hem in 2 kleuren... 

Papier: Bazzil
Stempels: Avery Elle
ingekleurd met copics
Snijmallen: Avery Elle
Snijmal wimpel: Lawn Fawn
Stencil: Dutch Dobadoo
Glitterpasta




Vandaag heb ik een dagje verlof genomen. Eva is ziek en mag niet naar de crèche. Ze is er sinds gisteren. Ondertussen ben ik al 2u aan het opruimen en poetsen. De beneden is bijna klaar. Nu eerst de boven nog en dan is alles klaar als Eva wakker wordt. Dan kan ik ze lekker verwennen en samen wat leuks doen. Straks ga ik mijn ateljee opruimen en dan kan ik daar ook weer terug aan de slag met nieuwe projecten... 

12 opmerkingen:

Sarah zei

De kinderen waren zo ontgoocheld. Ze voor spelden 10 CM sneeuw en zoals je schreef, het was alleen maar wat watersneeuw...
Mooi is je kaart, de pinguïns spelen gezellig in de sneeuw.
Vandaag zijn de jongens thuis ( pedagogische studiedag ) en ik ben mega verkouden, ik ga het dus rustig houden...
Fijne dag met Eva!

Rosina zei

Heel lief dit kerstkaartje Nancy...zo schattig die dansende pinguins...

bedankt voor je deelname
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Creatiels zei

leuke set en mooi kaartje. geniet van je dag met Eva, veel beterschap gewenst.
groetjes
Els

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke kaart met al die vrolijke pinguïns
groetjes ellen

karin zei

Wat een vrolijk kaart met de dansende pinguins !
Ook een leuke kaartvorm.
groetjes,
Karin

marian zei

Een schattig winters kaartje.
Groetjes van Marian.

Enny zei

Een super-toffe kaart, heel grappig met die pinguïns, en geweldige glitter ! Groetjes, Enny

Marijke zei

Wat een mooi kaartje en wat een leuke details met die glitters en pinquins! Een heel leuke kaart. Groetjes Marijke.

martina's kaartjes zei

wat zijn ze grappig ! leuke stempels, kan me best voorstellen dat je ze hebt aangeschaft =)
fijn dat je er weer bij bent deze week,
grtjs,martina DT 52 WTC
x

Nancy Soetaert zei

heel leuke pinguïnstempels op je mooie kaartje!
Tof dat je er weer bij bent met een donderdagse kerstkaart!
Nancy DT52WTC

Jantine zei

Wat een gezellige pinguïns, Nancy! Heel vrolijk!
En wat fine daar de sneeuw en lachertje was en jij lekker snel thuis.
Groetjes,
Jantine

Nicole Parmentier zei

Wat een geweldig leuke kaart dit! Mooi modelletje en gave details met de glitterpasta!