analytics

woensdag 23 januari 2019

Ioannis

Dag bloggers,

Gisteren viel de sneeuw best mee hoor, de banen waren mooi vrij dus zijn we goed thuis geraakt. Hier in België dan toch... Ik hoorde op de radio dat de Nederlanders minder geluk hadden, tot 2.000 km file... Wat vond ik dat erg voor jullie... Alleen hier in onze straat is het spekglad, dus ik zal maar goed op tijd vertrekken... Het heeft flink gevroren vannacht...

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat ik voor de geboorte van Ioannis (lees Jannis) maakte. Zijn mama is Griekse, vandaar de andere schrijfwijze...
De geboortekaart was een foto, daar kon ik verder niets van liften... Daarom deze schudkaart. Zijn zusje Christina vond het alvast leuk om mee te schudden...

Papier: Bazzil
Stempel: Marianne Design (Eline's babies)
ingekleurd met Copics
Letters: Kaiser Kraft
Schudparels en pailetten uit voorraad


1 opmerking:

Enny zei

Een prachtige schudkaart, heel schattig stempeltje ! Voorzichtig op de gladde wegen ! Groetjes, Enny