analytics

woensdag 30 januari 2019

Kleurenkaartenteam schakel 1 - donker blauw en goud

Dag bloggers,

Ik ben maar extra vroeg opgestaan om vroeger naar het werk te vertrekken. Het is nog niet aan het sneeuwen maar het gaat tussen 5 en 6 beginnen. Ik hoop zo de verkeerschaos nog voor te zijn vanmorgen... Vanavond gaat het wat anders zijn, vrees ik... 

Dit is een dag met een gouden randje... haha!!
Ik mocht de kleuren kiezen deze maand en was heel origineel door bij het donker blauw van vorige maand, goud te kiezen... Origineel ja, want achteraf bleek dat we vorig jaar in januari donker blauw en zilver hadden... Ja, daar was niet over nagedacht... Ik twijfelde nog over een fluo-kleurtje maar weet nog dat jullie het daar vorige keer allemaal zo moeilijk mee hadden... tja... 

Ik had nog een nieuwjaarskaart in deze twee kleuren maar wou toch iets anders maken dus werd het deze: een feestelijke kaart voor een jarige of iemand die iets te vieren heeft... 

Ik maakte 2 aparte schuddeeltjes, onderaan met gouden parels (die stiekem een beetje koper uitvallen) en bovenaan met donker blauwe pareltjes en gouden sterretjes... 
Ik maakte de folie niet statisch-vrij (is dat een bestaand woord?) zodat de sterretjes er tegen blijven kleven... En dat is echt bewust gedaan hoor! Anders vielen ze allemaal achter de letters naar beneden...

Papier: Bazzil
Plastiekfolie: Jen Compen
Snijmal: Ali
Sterretjes en pareltjes uit voorraad



Ik ben benieuwd wat er vandaag allemaal gaat verschijnen! Mijn blogrondje zal voor vanavond of morgenvroeg zijn... 

Ga zeker bij iedereen langs en laat gerust een reactie achter... Met 29 zijn we deze keer, hier kan je ze allemaal vinden:

1.Marfien11.Colien21.Linda Crea
2.els van herck12.Gerrie22.! neke
3.Rosina13.Larissa23.Rhode
4.Crea Nancy14.Nancy-tisallemaalhandwerk24.Bep
5.Mariken15.Sarah25.Grietje's Kaartenhoekje
6.Margreet16.Jantine26.Femminde
7.chantal17.Marijke27.Yvonne Spikmans - Van Bruggen
8.Ans S.18.Ger Janne28.Angela
9.Nelleke19.Laurette                               29. Martina's kaartjes
10.Ellen20.Epie   

22 opmerkingen:

Sarah zei

Mooi met dit schudgedeelte.
Heel feestelijk.
Jouw keuze is tof! X

martina's kaartjes zei

hahaha, wat een telepathie ! ik gebruikte dezelfde stans deze maand, grappig !
leuk en mooi schudkaartje is het geworden, geslaagd hoor ! vooral de stans die je gebruikte vind ik heel erg mooi hahahaha !
bedankt voor je deelname deze maand, op naar de volgende uitdaging,
nog een fijne dag,
grtjs, martina
x

Mariken zei

Ja zeg, wat een toeval met die stans! Je kaartje is prachtig! Schudkaartjes zijn altijd tof, het heeft iets extra’s. Fijne dag en groetjes!

Marfien zei

Zeker een mooi kaartje, grappig dat je onderin pareltjes gebruikte, dubbel schudplezier

Rhodé zei

Je hebt groot gelijk met het schudmateriaal. Zo zie je het veel beter. Ook als het kaartje straks op de kast van een jarige prijkt!

chantal zei

Wat een mooie kaarten, zag die stans al voorbij komen.
Hopelijk niet teveel sneeuw als je naar huis gaat
liefs Chantal

Margreet zei

Supermooi schudkaartje Nancy!
xxx Margreet

Femminde zei

Geen makkelijke kleurcombi maar ik zie overal wel super chique kaartjes. Jouw kaartje mag er ook wezen!!
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Marijke zei

Zo wat een mooi kaartje en je hebt het jezelf niet gemakkelijk gemaakt door twee schud gedeeltes te maken! Super gedaan hoor! Ik vond het en mooi combi hoor! Groetjes Marijke.

Enny zei

Wat een prachtige schudkaart, en zelfs in 2 delen, super ! Hopelijk kom je veilig thuis vanavond. En ik denk dat het "anti-statisch" is... :) Groetjes, Enny

GerJanne zei

Ha Nancy,
je was inderdaad vroeg aan het reageren bij mij. Ik zie het zelf als dat ik vroeg was, komt vast doordat ik voor mijn nachtdienst altijd even slaap...
Jouw kaart is erg leuk en gaaf die sterretjes die blijven kleven door het statische van het mica.

Ans S. zei

Een hele mooie feestelijke kaart.

Groetjes Ans

Ellen zei

Hier viel het ontzettend mee qua sneeuw vandaag, hopelijk bij jou ook. Fijn dat jij ervoor gezorgd hebt dat deze dag een gouden randje heeft ;-) Jouw gouden schudkaart is echt heel mooi.

Grietje zei

Prachtig kaartje, bedankt voor je mooie kleurkeuze. Hier in het noorden heeft het tot nu toe nog niet gesneeuwd.

Groetjes Grietje

Nancy Soetaert zei

toch wel bijzonder dat jij en Martina nu net dezelfde stans gebruiken, want jullie hebben er natuurlijk bijna geen hé ;-)
heel mooie kaart!
Bijzondere kleurkeuze, ik vond het superleuk. Helaas te weinig tijd, want had wel nog ideeën, we zien wel of die volgende maand evt kunnen...
groetjes
Nancy

!neke zei

Prachtig Nancy !

Rosina zei

2 schitterende sprankelende schudkaartjes Nancy....TOP!!!


groetjes Rosina

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi gedaan Nancy! Schudkaarten zijn altijd een succes!
Groetjes, Yvonne

Creatiels zei

hele leuke schudkaartjes, mooi gedaan.
bedankt voor de keuze van het kleurencombi.
groetjes en hopelijk ben je veilig thuisgeraakt.
groetjes
Els

Larissa zei

Erg mooi! & goed bedacht deze kleuren. Ik vond het heel leuk!

Jantine zei

Prachtig, Nancy. En leuk om het bewust niet anti-statisch te maken.
Ik hoop dat het meegevallen is met de sneeuw chaos...
Groetjes,
Jantine

Nelleke zei

Daar ben ik nog met een reactie op jou KKT kaart. Leuk idee hoor, en dat schudmateriaal wat blijft zitten. De sneeuw is inmiddels wel verdwenen en hier was ook bijna niets. Groetjes, Nelleke