analytics

dinsdag 19 juni 2018

Zoë 13!

Dag bloggers,

Wat leuk lezen, jullie reacties van gisteren. Ik heb me dan ook voorgenomen om tegen zo een volgende autorit een bordje te maken voor op de achterruit van mijn auto: 'Ik kan echt wel rijden, maar we vervoeren een bruidstaart' of zo iets in die aard... Dan weten de chauffeurs achter mij waarom we zo traag rijden... haha!!

Voetbal dan... Wat gisteren een knaller van een match moest worden van onze Rode Duivels tegen Panama, begon maar slapjes... Ik moest zelf tot half 6 werken en de wedstrijd begon om 5u. We konden op het werk op groot scherm gaan kijken, maar ik nam de gok dat er weinig verkeer zou zijn en dat ik op een half uur thuis zou geraken om de tweede helft nog te kunnen zien. Dat op zich viel toch nog wat tegen want ik deed er 39 minuten over... Maar het was maar een platte eerste helft hoor, dus veel heb ik niet gemist... Tot ze de 2de minuut van de tweede helft scoorden... Dan is de match pas op gang gekomen. Uiteindelijk was ik kort daarna in ons theater waar mijn zoon een groot scherm had opgehangen en we met onze kinderen en toneelvrienden samen hebben gekeken... 't was nog een fijne avond en ja... Na nog twee mooie doelpunten, toch gewonnen met 3-0... Gelukkig maar!

Geen voetbalkaart maar wel een verjaardagskaart voor buurmeisje Zoë die 13 werd... Ik maakte ze terwijl ze naast me goedkeurend zat te kijken... En ze was super blij met het resultaat, daar doen we het voor hé?
Tussen de turkooise lagen papier zit een zilveren laag, misschien niet zo duidelijk omdat ze weerspiegelt...

Papier: Bazzil
Snijmal cirkel: weet ik niet zo goed meer...
Snijmallen achtergrond, cijfers en tekst: Ali
Pareltjes en bloemetjes als schudmateriaal uit voorraad


3 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Tof kaartje!
Fijne dag
Nancy

Mariken zei

Eerst nog een groot compliment voor de taart en kaart. Werkelijk geweldig, wat een kunstwerk! En je kaartje voor vandaag is ook erg tof!

GerJanne zei

Wat een enige schudkaart! Zal een meisje van 13 vast en zeker geweldig vinden...