analytics

vrijdag 15 juni 2018

Geboortekader voor Sem

Dag bloggers,

Oeps, sorry dat ik jullie zo aan 't denken heb gezet... Ik had misschien beter gezwegen... Maar ik ga het jullie binnenkort wel vertellen hoor, nog even geduld... En nee, het is niks erg...

Sem werd geboren, het lijkt wel een babyboom bij mijn collega's... en ja hoor, ook hij krijgt een geboortekader naar voorbeeld van zijn geboortekaartje. En ook daar hoort een bijpassende kaart bij...

Kader: Ikea
Cijfers en letters: Die Namics
Letters: Crafters Companion



 


Fijn weekend allemaal en tot maandag alweer! Je weet wel waarmee!!

4 opmerkingen:

Ellen zei

Gaaf zeg, dit! Hier hou ik van. Lekker strak. Sem treft het met al het moois dat jij voor zijn geboorte hebt gemaakt. Fijn weekend!

Nancy Soetaert zei

Tof !

Diny zei

Schitterend Nancy!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Mooi aandenken voor Sem en zijn ouders