analytics

donderdag 21 juni 2018

52 weeks to Christmas

Dag bloggers,

Niet alleen het schooljaar loopt ten einde volgende week, ook hier begin ik af te tellen naar de vakantie! Ik kwam gisteren tot het besef dat ik na vandaag nog 2 weken werk en dan heb ik ook een weekje verlof... Voor het eerst in juli... Het is hier dan festivalweek (een folkloredansfestival met groepen van over de hele wereld) en ik krijg een week 2 logeetjes op bezoek... Ik kijk er nu al naar uit!

Na de tropische kaart van gisteren, duiken we nu de winter terug in...
En omdat alle goeie dingen uit 3 bestaan, krijgen jullie van mij vandaag het 3de rendierkaartje... Geef toe, ze zijn toch schattig hé, deze rendieren?

Papier: Bazzil en Action
Rendierstempel: CC Design
ingekleurd met copics
Tekst: Els Brigé


2 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een schattig kaartje! Lekker nu aftellen naar een week verlof!

Jantine zei

Lekker dat je bijna vakantie hebt, goed vooruitzicht!
Weer een erg leuk kaartje met rendier!
Groetjes,
Jantine