analytics

vrijdag 22 juni 2018

Geboortekader voor Liam

Dag bloggers,

Soms ben ik toch een kieken hé... Zet ik gisteren wel mijn kerstkaart op mijn blog, maar vergeet ik hem te linken aan het blog 52 weeks to Christmas... Ja, dus heeft bijna niemand hem gezien... Of toch?
Maar omdat ik zelf te weinig tijd heb om te bloggen en reacties achter te laten, gebeurt dat hier ook niet. Ik hoop echt dat ik er binnenkort weer wat meer tijd voor kan vrij maken maar voorlopig dus niet...

Vandaag krijgen jullie alweer een geboortekader te zien. Liam is het zoontje van een vriendin van dochter Caroline. Haar mama maakte de kaartjes zelf, samen met een vriendin. En dan gebeurt het dat het gemakkelijk is om het na te maken, als je toevallig hetzelfde materiaal in huis hebt...

Kader: Ikea
Papier: Bazzil
Vosje: Marianne Design
Letters: Kaiser craft
Cijfers en letters: Memory Box
Snijmallen diaframe en vierkantje: Crealies
Voetjes: Marianne design



Toen dochterlief de kader aan haar vriendin gaf, was die super blij. Ze zei dat ze eigenlijk van plan was om er zelf ééntje bij mij te laten maken omdat ze die kaders altijd zo leuk vindt... Geslaagd kado dus... 

3 opmerkingen:

Jantine zei

Heel geslaagd cadeau! Mooi gedaan!
Sterkte met de drukte. Ik probeer wat minder tijd op blogs door te brengen...(lukt niet altijd :-))
Groetjes
Jantine

chantal zei

Wat is die kader mooi! Een perfect cadeau.
Inderdaad bloggen is niet zo hot meer denk ik! Op instagram zijn er veel meer reacties. Ook ik maak nu meer tijd om te reageren, maar krijg nauwelijks reacties. Dus hopen op betere tijden
Fijn weekend Chantal

GerJanne zei

Dat is toch het grootste compliment dat je kunt krijgen. EN het kader is ook weer ontzettend leuk!!