analytics

vrijdag 1 juni 2018

Geboortekader voor Arthur

Dag bloggers,

Voor het geboorteproject van deze week mogen jullie nog even wachten. Maar ik heb vandaag wel een andere leuke om te laten zien.
Collega Willem werd voor het eerst papa en dat net op de dag van zijn 40ste verjaardag. Hoe mooi kan het zijn?

Zijn zoontje Arthur kreeg ook een kunstig geboortekaartje en daar moest ik wat op verzinnen...
Toen hij zag wat ik voor hem maakte, was hij super enthousisast... Fijn toch als je werk zo gewaardeerd wordt?

Kijk, keur en geniet mee...

Papier: Bazzil
Kader: Ikea
Wolf en vos: Marianne Design
klein vosje: Cotage Cutz
Letters: Craft Emotions
Cijfers en letters: Memory Box

 


Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend!
Tot maandag voor alweer taart met een kaart er bij!

3 opmerkingen:

GerJanne zei

Dat zijn de leukste, die gebaseerd zijn op het geboortekaartje!

Marfien zei

leuk kaartje en kader heb je gemaakt, maar jarig tegelijk met papa of mama? Nee absoluut niet leuk. Mijn dochter en kleindochter zijn op dezelfde dag jarig en mijn schoondochter en haar papa ook. Nooit echt een EIGEN dag

Jantine zei

Heel erg leuk gedaan, Nancy. Past mooi bij het kaartje!
Groetjes,
Jantine