analytics

vrijdag 29 juni 2018

geslaagd!

Dag bloggers,

Je kan er niet omheen, het is vandaag de laatste schooldag... En bij ons zijn er wel een aantal geslaagd, dus daar moesten kaartjes voor gemaakt worden. Het idee vond ik ergens op Pinterest maar k gaf er wel weer mijn eigen draai aan...
Dus hier zijn mijn geslaagd-kaartjes voor Jentel, Sien, Esther, Bart en Jochem(?) (van die laatste hoorde ik nog niets, maar ik vermoed dat onze jongste ook afgestudeerd is nu)
Voor de meisjes, de oranje versie, voor de jongens de bruine...

Papier: Bazzil
Letters: Kaiser Kraft
Uil: Marianne Design
Kader: Impression Obsession






En uiteraard wens ik alle studenten bij deze een hele fijne vakantie. Ik hoop dat ze voor volgend jaar de juiste keuzes kunnen maken als ze gaan verder studeren en dat de anderen een leuke job gaan vinden.
Bij Jentel en Sien is dat laatste al een feit! Gelukkige bijna- en schoon- mama!!

2 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

Die uiltjes zijn reuzeleuk voor geslaagd-kaartjes!
Fijne dag
Nancy

Sarah zei

Ze zijn super leuk!!