analytics

woensdag 9 oktober 2024

Tupperware Kristien op pensioen

Dag bloggers,

Deze zomer kreeg ik een geweldige uitdaging... Of ik voor Kristien een pensioenkaart wou maken. Zij had haar hele carrière Tupperware verkocht... Tja, daar moesten dan ook potjes op hé! En omdat die niet zo veel in mijn collectie zitten, ging ik op internet op zoek naar een nostalgische foto. En ik vond deze geweldige foto, echt jaren '60. Dan tussen mijn papier op zoek gegaan en vond er nog het perfecte blad designpapier bij dat zelf ook al uit de jaren '60 had kunnen komen. De kleuren waren perfect, het motiefje ook... En zo kwam deze kaart uit mijn handen. De grotere pot vooraan staat op een wobble, vond ik een leuk accentje...
De besteller was in de wolken en de ontvanger vond ze ook geweldig hoorde ik achteraf. En meer moet dat niet zijn... Dit vind ik nu echt geweldig leuke kaarten om te maken... 




Geen opmerkingen: