analytics

vrijdag 11 oktober 2024

Geboortekader voor Mae

Dag bloggers,

Vorige week liet ik jullie de geboortekaart zien die ik maakte voor de baby van Maithé en Shaun d'Hondt. Zij is influenzer en hij is muziek- en radiomaker en soms ook presentator op onze Belgische TV. De felicitatiekaart moest ik maken voor de baby geboren was en die was helemaal in de stijl waar de ouders van houden. Je kan het verhaaltje hier nog even nalezen: klik
Achteraf kreeg ik ook de vraag om nog een geboortekader te maken en daarvoor kreeg ik een digitale afbeelding van het kaartje. Twee zelfs en op de ene foto was het kaartje donker, op de andere foto licht... Ik ging voor de tweede versie omdat ik daar het meest-geschikte papier voor had. Achteraf kreeg ik een foto met de kader en het kaartje erbij en toen was mijn papier toch iets te licht. Maar de kleur van de letters was wel helemaal juist. Mijn grote dank aan vriendin Martina die voor mij de naam uitsneed met haar Cricut. 



De oma van de kersverse baby liet weten dat de geboortekader een mooie plaats zou krijgen op de babykamer. En daar zijn we weeral blij mee... 

Geen opmerkingen: