analytics

maandag 7 oktober 2024

droogbloemenkaart voor mama die 86 werd

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Het onze was weer goed gevuld... (Is het ooit al anders geweest?) Vrijdag heb ik tot na de middag kunnen werken in mijn ateljee. Zaterdag eigenlijk ook na de boodschappen, dus ben goed opgeschoten. En gisteren ben ik voor de middag nog in goed gezelschap naar Trademart gereden omdat ik dringend wat spullen nodig had (en uiteraard ook weer wat gevonden heb wat ik niet dringend nodig had) en na de middag kwam Anne-Lise nog langs, een schoolvriendin die verder weg woont en toevallig in de buurt was. Het was een fijn weerzien... 

Gisterenavond was er hier ook nog een feestje... Mijn mama werd 86 en dat moest gevierd worden.  's Morgens heb ik haar zoals elke zondag broodjes en croisants gebracht en na de middag zijn we haar en opa Stanny gaan halen. 's Avonds trakteerde zij met Chinees voor de hele familie en het is altijd fijn om samen te zijn... 
Voor de verjaardag van mijn mama maakte ik deze kaart. Ze vroeg of ik de cijfers niet kon omdraaien en ik zette de kaart op zijn kop. Zo werd het 98, dus snel maar terug recht gezet want zover zijn we nog niet... 



Hier de traditionele drank- en eet-foto van mijn mama... We moeten er steeds om lachen dat we enkel foto's van haar hebben waarop ze eet en drinkt, tja... 't is ook maar water hoor! ;o)
Eerlijk... Ze ziet er nog goed uit voor haar leeftijd, niet? 



Geen opmerkingen: