analytics

vrijdag 10 december 2021

kerstkransen

Dag bloggers,

Ik had het jullie beloofd, vandaag volgde er een speciaal bericht... Dit als vervolg op de kerstkransen van vorige week... 
Toen ik die gepost had, kreeg ik meteen een berichtje van mijn kapper... Hij wou zo iets voor in zijn etalage maar had het nog niet gevonden... Of mijn dochter ook een groter modelletje kon maken... Euh... Ja, dat moest wel kunnen... Zo'n centimeter of 80... En vooral in zwart met goud... Nu waren de grootste cirkels die we tot dan gevonden hadden 60 cm... Ja, maar 2 dan... 
We gingen er even langs en toen zei hij: "Groter mag ook ze, zo'n 120 cm misschien?" Euh... Wij dus naar Nederland op jacht... En ja hoor, we vonden de grootste cirkel en die was 1,2 meter... Alles bij elkaar gezocht en zondagochtend is Laura er aan begonnen. 's Avonds was hij klaar en zijn we hem nog in het kapsalon gaan ophangen. En daar hangt hij nu te blinken... Zo mooi!! En ik ben zo trots op mijn oudste dochter!! 





hier zie je het verschil van formaat tegenover de gewone kransen... 


En hier met de artiest er bij... 


in de etalage van de kapper... 



En hier nog even de foto's van alle workshoppers... 

















Allemaal zo verschillend en toch zo mooi, vinden jullie niet? 



4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

Supermooi zijn ze allemaal geworden ! knap !
liefs, Martina
x

Hobby Hoogland zei

Wat een prachtige krans voor in de etalage bij de kapper , zal sowieso bekijks hebben.
De andere kransen zijn ook prachtig.
Ik moet nog aan mijn kerst stukken beginnen.
groetjes Marjan.

Anita van Deur zei

Wauw schitterend!!
xx

Sarah zei

De foto van Laura in de grote krans is prachtig. Ze stralen beide even hard! Wat een knap project!
Allemaal stuk voor stuk prachtig!
Jullie mogen heel fier zijn! Xx