analytics

donderdag 30 december 2021

elke donderdag een kerstkaart - frohe Weinachten

Dag bloggers,

Vandaag zitten we aan de allerlaatste kaart van dit jaar... En ik heb geen enkele week overgeslagen... Maar omdat ik vorige kerst een heleboel Mickey- en Minniekaarten had gemaakt en ook de hele zoo-serie voor Yannick, was het niet zo moeilijk omdat ik uit mijn voorraad kon putten. Nu begin ik echt van nul want ik heb niks meer in de wachtrij staan. Benieuwd of dit gaat lukken... 
Ik probeer wel trouw te komen kijken naar jullie maar de volgende maanden beloven echt nog druk te worden, dus is het nog even afwachten... 

Uiteraard blijf ik wel elke weekdag een kaart posten want de wachtrij is nog heel lang... Sta nu zo'n 3 maanden achter met alles te tonen...

Hier mijn kaart voor deze week, ik maakte dit model al eerder maar dit is de Duitse versie die naar mijn Duitse tante vertrok...

Papier: Bazzil
Tekst: Alexandra Renke
Kerstroos: Lawn Fawn


Ik wens jullie allemaal een fijn jaareinde en een mooie start voor een gezond en creatief 2022!


12 opmerkingen:

Nynke zei

Mooi kaartje! Oef, wat heb je nog een hoop in de wachtrij staan. Er staan er bij mij ook wel een aantal, maar niet voor drie maanden.
Een fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor 2022!
Groetnis Nynke

Nancy Soetaert zei

mooie kerstkaart, toffe poinsettia met die 'gestikt' naadjes.
Groetjes en hopelijk ondanks alles toch een gezellige jaarwisseling !
Nancy 52WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje leuk met de gestanste letters en de mooie kerstroos
fijne jaarwisseling
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Wat een mooie kerstkaart voor je duitse tante.

Een gezond en creatief 2022 toegewenst,
We hopen je graag terug te zien bij 52WTC...
We hebben genoten van alle je mooie kaarten het afgelopen jaar.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Diny zei

Wat een mooie kaartje Nancy met de prachtige bloem als blikvanger!
Groetjes en een fijne jaarwisseling,
Diny

chantal zei

Mooi en leuk om in andere talen je kaarten te maken.
Gisteren geen tijd gehad, dus nu doe ik mijn rondje voor KKT
Fijn eindjaar
Liefs Chantal

marijke zei

Een mooie eenvoudige kaart in het duits! Mooi gedaan en hopelijk hou je het vol met iedere week een kerstkaartje. Wel zo gezellig! Ik wens je een fijne jaarwisseling en tot volgend jaar. Bedankt voor je trouwe bijdragen dit jaar! Groetjes Marijke

marian zei

Weer een mooie kaart en een goed uiteinde en een gezond en creatief 2022.
Groetjes van Marian.

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een prachtige kaart Nancy voor je tante, misschien lukt het je nog om een beetje vooruit te werken, bij mij werkt dat altijd goed, als je eenmaal zit en je kerstspullen erbij hebt, heb je zo wat kaartjes gemaakt. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC, en alvast een fijne jaarwisseling, en een mooie en creatief 2022 gewenst..Groetjes Ingrid.

Claudia's kaartjes zei

Wauw, wat een superschattig kaartje
Wow, very cute card
grtjs Claudia

https://knutselmeisjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

Laurespage zei

Mooie kaart Nancy. Fijne kleuren heb je gebruikt, geen traditionele kleuren, maar dat mag hé. Fijne jaarwisseling, groetjes, Laurette

!neke zei

Mooie kaart !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC