analytics

donderdag 2 december 2021

elke donderdag een kerstkaart

Dag bloggers,

Donderdag is zoals steeds kerstkaartendag en vorige week was er een nieuwe uitdaging... En daar doen we graag aan mee... toen ik de kleuren zag, dacht ik ook meteen: "Hé, daar heb ik perfect papier voor!" En pas later zag ik dat Miranda dat ook gedacht had... Omdat de bomen zo mooi zijn, wou ik er niet te veel boven plakken... Ik dacht even aan een schudkaart, maar dan blijft er niet veel van de achtergrond over, dus dat plan werd afgevoerd... En het is helemaal niet dat ik Miranda's kaart wou kopiëren, maar dit is het geworden... We zullen maar denken dat sterke geesten dezelfde gedachten hebben zeker... Ooit hebben Martina en ikzelf het klaargespeeld om voor het KKT krak dezelfde kaart te maken, met de zelfde snijmal zonder dat we van elkaar wisten dat we hem hadden... Dus, dit is niet de eerste keer dat dit me overkomt... 
Ik ben wel in mijn blingbling-sfeertje gebleven... Met kerst mag dat wel hé?

Papier: Bazzil en Action
Sneeuwman: Marianne Design
Tekst: Lawn Fawn


Dit is het opgelegde kleurenpallet. Er moeten ook kerstbomen op de kaart staan... 



15 opmerkingen:

Nynke zei

Wat een leukerd! Ik vond het ook zo'n mooi kleurenpalet, heb er alleen geen kaart mee gemaakt want de inspiratie ontbrak een beetje.
Groetnis Nynke

Anita van Deur zei

Prachtig Nancy, ik heb dit papier ook gebruikt, xx

Annemarie en Merit zei

wat een ontzettend leuke kaart.
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

Caroline Cards zei

Heel erg leuk en mooi DP!
groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de blauwe tinten de sneeuwpop komt er heel mooi op uit
heb ik ook eens gehad een zelfde kaart te maken als mijn buuf zonder dat we het wisten van elkaar
groetjes ellen

Marjolein zei

Heel mooi hoor! Gave kleuren, leuk gebruik gemaakt van het papier. Groetjes Marjolein

!neke zei

Super mooi papier als achtergrond !!!!
groeten Ineke
DT 52 WTC

Diny zei

Heel mooi kaartje in de gevraagde kleuren Nancy!
Groetjes Diny

karin zei

Een prachtig kaartje met dit voor velen bekend papier 😀 Leuk met de sneeuwpop erop.
Groetjes,
Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Jaaa mooi dessin-papier is dat hé en perfect in de kleurtjes van de challenge. Je leuke sneeuwpop staat er fier bij te kijken Nancy. Leuk met dat glitterpapier. Hier sneeuwde het daarstraks ook dikke vlokken en met op Skyradio kerstmuziek komt de stemming er al goed in hihi.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marijke zei

Een prachtig kaartje en met dit mooie papier heb je wel kans dat iemand anders dat ook heeft natuurlijk! Ik vind je kaartje prachtig en jij hebt er je eigen draai aangegeven. Leuk hoor dat je weer meedoet met 52wtc. Groetjes Marijke

Antjes kaartcreaties zei

Super leuke kerstkaart Nancy!
De Sneeuwpop en de tekst van sneeuwpapier staan heel mooi op het achtergrondpapier.
Groetjes Antje

Jantine zei

Mooie kaart Nancy! En dat papier leent zich nu eenmaal perfect voor deze challenge...
Fijn dat je meedoet aan de challenge van 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

wat leuk dat je meedoet met onze maandchallenge! Dit papier lijkt wel gemaakt voor Inekes challenge... Heel mooi!
groetjes
Nancy 52 WT

Suzan zei

Hele mooie kerstkaart heb je gemaakt voor de challenge.
Bedankt voor het meedoen
Groetjes Suzan
DT 52WTC