analytics

maandag 6 december 2021

beterschap

Dag bloggers,

Wat een weekend... Sinds de kerstkransen van Laura hangt mijn hele ateljee onder de glitters en er lijkt geen einde aan te komen... 
We hadden het dit weekend zo ontzettend druk met een leuk, groot project... En dan is de Sint ook nog op bezoek gekomen voor Eva en Noah, dus het was dolle pret hier... 
En als ik dan vanmorgen de volgende kaart uit de wachtrij wil posten, kom ik aan een setje zomerkaarten... Eigenlijk niet echt de periode om deze te posten hé? Ik zal ze maar even overslagen en in wacht zetten tot de winter voorbij is, niet? Alhoewel die ook nog moet beginnen want momenteel is het nog steeds herfst... 

Dus neem ik de volgende serie maar meteen. En dat zijn een setje beterschapskaarten die ik maakte omdat ik geen voorraad meer had... Ik toon ze meteen maar allemaal omdat ik niet bijgebeend geraak om alles van de afgelopen maanden te tonen... 

Papier: Bazzil en Action
Teksten: Die Versions - Lawn Fawn - xxx - boekenvoordeel - Cottage Cutz









5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Stuk voor stuk prachtige kaarten, fijne dag xx

Diny zei

Wat een mooie serie beterschapskaartjes Nancy!
Jullie hebben weer een druk weekend achter de rug!
Groetjes Diny

Caroline Cards zei

Een mooie serie Nancy!
groetjes, Caroline

Nicole Parmentier zei

Wat zijn ze lief deze beterschapskaartjes met de bloemetjes en strikjes!

GerJanne zei

Mooie kaarten zijn het. En dat je nog zoveel in voorraad hebt!