analytics

vrijdag 24 december 2021

kersthuisje...

Dag bloggers,

Voila, de balletjes voor de tomatensoep straks zijn al gerold en voorgekookt, ik heb er al een kerstfilm op zitten vanmorgen (dat moet want de TV-box staat vol en ik kan niet meer verder opnemen zonder te wissen) en ik begin nu met de afwerking van mijn 'zelfmaak-kerstkadootjes'... Dat laatste deed ik al een paar jaar... Ik maakte telkens voor al mijn gasten een kadoosje of speciaal naambordje voor op de tafel. Maar vorig jaar, tijdens Corona hebben we beslist dat iedereen van ons gezin voor elkaar een zelfmaak-kado maakt... Zo komt het dat we dit jaar 12 kadootjes zelf maken. Wel allemaal dezelfde, zodat iedereen hetzelfde krijgt... zo leuk! 
En ook al had ik mijn materiaal al maanden klaar liggen, ik ben er pas gisteren mee begonnen... Maar met alle kerstboodschappen en een ziek kindje in huis, ben ik er nog niet helemaal klaar mee... Maar da's nog niet zo erg. Manlief heeft pas sinds vandaag vakantie en hij moet er nog mee beginnen, benieuwd. Hopelijk krijg ik alles ingepakt voor de kinderen hier straks zijn... Het zal een dagje worden van elkaar ontwijken... Man in zijn garage en ik in mijn ateljee... Noah zal van de éne naar de andere lopen, maar die mag niks verklappen... haha!!

Dit kersthuisje maakte Laura als laatste... Wij hebben bij onze sportclub namen getrokken om elkaar een kadootje te geven. Ik had 'Marianne' getrokken en toeval wil dat ik samen met haar onze eerste sportles begon zo'n dik jaar geleden bij de opening van de club. En omdat zij een nieuw huis kocht en dat volop aan het verbouwen zijn, en ook omdat zij mee de kerstkrans workshop met heel veel enthousiasme mee deed, kreeg zij gisteren dit kleine kersthuisje... Dat ze daar super blij mee was, moet ik niet vertellen zeker? 



Deze ster maakte Laura nog voor de voordeur van mijn mama... Ook die was super tevreden... 


Ik wil jullie allemaal al een hele fijne kerstavond wensen. Maak er een gezellig weekend van en geniet van elkaar en jullie dierbaren... 


2 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige hangers, je hebt nog wat te doen vandaag, geniet en hele fijne dagen xx

Sarah zei

Wat gezellig dat huisje ! Mooi !
Succes met de dag en straks genieten en stralen als al je dierbaren aan tafel zitten. 🎄X